AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Jeg har ikke hatt mensen siden 15 juli. Jeg har mensenmurringer av og til, og litt vondt i korsryggen, men ingen mensen dukker opp. Jeg har tatt 4 tester fra billige-tester.no, med 4 ukers mellomrom, og alle var negative.. Kan det kansje komme av at jeg har endra døgnrytme at mensen ikke dukker opp? Noen som har tatt test fra billige-tester, fått negativ men likevel vært gravid?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Gå til lege. Murringer kan være tegn på andre ting også. Greit å sjekke uansett vel?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Ja jeg burde jo gjort det, men har så sykt legeskrekk..
Gjest Nuppa_ Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Lite trolig at du er gravid iallefall, da hadde nok testen vært positiv nå.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Ja jeg burde jo gjort det, men har så sykt legeskrekk.. Det går nok bra skal du se:-) Bedre å gå til legen enn å bekymre seg:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå