Gå til innhold

Hvor i Oslo bor du?


elle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i retning Moss.. man man kan vel si sør/øst-Oslo. I et boligstrøk med både høye og lave hus.

Trives forøvrig veeeldig godt her og kunne ikke tenke meg å bo andre steder.

Har også bodd i sentrum og litt vest i byen tidligere, men trives best på østkanten. På vestkanten kunne jeg aldri tenkt meg å bo!1212[ Dette Innlegg er endret av: Lea den 2002-05-15 22:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Majorstuen. Kunne ikke tenke meg et annet sted. Her har jeg bodd i mange år, og blir bare mer og mer glad i stedet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også på Carl Berner! icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiriltunge den 2002-05-16 11:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har min lille leilighet i Homansbyen, men jeg bor også i Kongsberg. Veksler mellom to steder.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

spennende at du bor på skøyenåsen care.. jeg bor like ved.kanskje vi rett og slett kjenner til hverandre ller har hilset på hverandre før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Søndre Nordstrand,Mortensrud....Linje 3 t-banen.....Oslo østkant....GOOOOOO ENGA!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

......

Mange østkantberter her....

Og Waco stakkars, vokste opp på holmenkollen, men stakk fra både materialisme og pengejag. Så han fant seg en nydelig, koselig og trivelig ungkarsleilighet MIDT på grønland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...