Gå til innhold

Menn og meldinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at noen skal finne ut hvem jeg er! :haar:

Jeg vet hvem du er.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvem du er.

:overrasket:

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg blir kjempeoverrasket viss jeg får ett smil bak "ok" når jeg får meldinger fra mannfolk

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det tar ikke lang tid å skrive en melding. Det kan ta lang tid å skrive en melding når du vet den kommer til å bli analysert opp og ned i mente. Spesielt når du er litt opptatt av at hun skal like deg...

Haha, du er kanskje inne på noe der!

I startfasen tror jeg også folk bruker dobbelt så lang tid på å svare på en melding fordi man må skrive noe utrolig velformulert og vittig som sjarmerer den andre i senk.

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke treg til å svare egentlig. Det jeg mener er at han er treg til å ta ny kontakt. Vi kan ha en veldig hyggelig flørtende samtale og så tar det nesten uke før han tar kontakt igjen. Da blir jeg forvirret. Det er derfor jeg lurer på hvofor han ikke kan sende en liten mld? Jeg vil ikke starte en lang samtale på sms, men da vet jeg i hvert fall at han tenker litt på meg også!

Derfor spørsmålet: er det typisk at menn ikke tenker over at det er viktig? :vetikke:

Skrevet

Han er ikke treg til å svare egentlig. Det jeg mener er at han er treg til å ta ny kontakt. Vi kan ha en veldig hyggelig flørtende samtale og så tar det nesten uke før han tar kontakt igjen. Da blir jeg forvirret. Det er derfor jeg lurer på hvofor han ikke kan sende en liten mld? Jeg vil ikke starte en lang samtale på sms, men da vet jeg i hvert fall at han tenker litt på meg også!

Derfor spørsmålet: er det typisk at menn ikke tenker over at det er viktig? :vetikke:

Det var fra TS! :gjeiper:

Gjest fersk lærer
Skrevet

Jeg ble nylig kjent med en som jeg finner ganske interessant. Vi har kjent hverandre i 4 mnd nå og traff hverandre noen ganger. Han har aldri skrevet en sms til meg, men ringer istedenfor. Da tror jeg det er bedre å prate i en time på telefon enn få en melding. Selv om telefonsamtaler er 1-2 per uka, så er det allikevel bedre. Jeg har selv ringt ham bare 1 gang. Sendte en melding bare når vi skal gi noen informasjon som skal huskes, f.eks. adresse, tel. nr.

Skrevet

Jeg ble nylig kjent med en som jeg finner ganske interessant. Vi har kjent hverandre i 4 mnd nå og traff hverandre noen ganger. Han har aldri skrevet en sms til meg, men ringer istedenfor. Da tror jeg det er bedre å prate i en time på telefon enn få en melding. Selv om telefonsamtaler er 1-2 per uka, så er det allikevel bedre. Jeg har selv ringt ham bare 1 gang. Sendte en melding bare når vi skal gi noen informasjon som skal huskes, f.eks. adresse, tel. nr.

Det å ringe er nok en terskel vi ikke har kommet over enda! Det er foreløbig tryggere med chat og mld for begge to tror jeg. Vi har møtt hverandre noen få ganger, men aldri vært på date. Det er med andre ord helt nytt så jeg vet at jeg ikke kan forlange noe som helst.

Jeg er bare stressa fordi jeg har så ekstremt lyst til at han skal like meg! Jeg har klart å falle skikkelig for ham! :rodmer:

Skrevet

Jeg har bare godtatt at det er sånn... Har en mannlig venn som alltid bruker et døgn på å svare, eller ikke svarer i det hele tatt. Når meldingen kommer er det enstavelsesord og masse skrivefeil

...Og han er forfatter :fnise:

Skrevet

jeg er alt for rask. jeg er så rask å svare at jeg er redd for at personen som sender meg meldinger skal tro at jeg ikke har noe annet liv enn å sitte å vente på meldinger på tlf eller facebook.

jeg har også fått tilbakemeldinger og kommentarer fra folk jeg skriver med at jeg er ganske rask (kanskje litt for rask) til å svare så det kan slå begge veier.

det tar ikke lang tid å skrive en melding men det kan være mange årsaker til at det tar tid. ikek stress med det. han svarer nok skal du nok se.

Skrevet

Sakset fra Kvinneguiden 2013:

AnonymBruker

Kjære KG, jeg er i mellomfasen med en mann :rodmer: og lurer på hva jeg skal gjøre. Han svarte fort på en mld og sa "gleder meg veldi til å sees" Hvorfor gleder han seg ikke til å treffe meg? :sukk: Jeg vil bare være sammen med han :tristbla: ikke noen andre :tristbla: Er han en player? Og hvorfor vil han bare se på meg? Er han bare ute etter kroppen min? :kjefte: Dessuten svarte han fort og slurvete, er han desperat? eller melder han med andre også og har ikke tid til meg? :sukk: Trenger hjelp!

HjelperHjerne

Kjære TS! Typisk player, hold deg unna! :nei:

AnonymBruker_TS

Takk. :klemmer: Jeg har avlyst daten. :tristbla: Jeg trodde han var annerledes, men så var han akkurat som alle de andre

AnonymBruker

Du er sikkert for stygg

• Liker 2
Skrevet

AnonymBruker

Kjære KG, jeg er i mellomfasen med en mann :rodmer: og lurer på hva jeg skal gjøre. Han svarte fort på en mld og sa "gleder meg veldi til å sees" Hvorfor gleder han seg ikke til å treffe meg? :sukk: Jeg vil bare være sammen med han :tristbla: ikke noen andre :tristbla: Er han en player? Og hvorfor vil han bare se på meg? Er han bare ute etter kroppen min? :kjefte: Dessuten svarte han fort og slurvete, er han desperat? eller melder han med andre også og har ikke tid til meg? :sukk: Trenger hjelp!

HjelperHjerne

AnonymBruker_TS

Takk. :klemmer: Jeg har avlyst daten. :tristbla: Jeg trodde han var annerledes, men så var han akkurat som alle de andre

AnonymBruker

Du er sikkert for stygg

:skratte:

Skrevet

Kjæresten og jeg snakker sammen hver dag, men sender også en haug med meldinger. Vi har vært et par i ganske nøyaktig 3 måneder og har sånn ca 3500 meldinger på samvittigheten (fordelingen er vel 40/60 vil jeg tro - hvor jeg har skrevet litt mer). Men han er ganske "flink". Vi har en veldig god kjemi, både når vi snakker og pr sms. Det har liksom blitt naturlig for oss å informere om diverse ting i løpet av dagen. Knoll og Tott :gjeiper:

Men jeg er jo realistisk også. Når hverdagen kommer og vi bor sammen så blir det selvsagt ikke like mange sms.

Skrevet

AnonymBruker

HjelperHjerne

AnonymBruker_TS

AnonymBruker

Du er sikkert for stygg

Denne likte jeg! :fnise:

Du sier han er travel - og - ja! Av og til kan mennesker faktisk være så travle at å svare på melding kan litt tid (svarer for bl.a. meg selv her) og særlig dersom man skal tenke igjennom det man skriver (sitat gutt faktisk!).

Skrevet

Jeg er ikke noe sms- eller chatte-menneske. Det hender jeg glimter til en sjelden gang, spesielt på fredagene der jeg vet hun er sliten, men som regel ringer jeg opp når det kommer en sms jeg vet kommer til å skape en sms-samtale. Jeg bruker sms til korte meldinger: "Kommer kl 20". Jeg har også sjelden mobilen liggende ved min side, og kan derfor oppdage en melding mange timer etter den er sendt. Og jeg vet det er mange menn som har det på samme måte, til kvinners store irritasjon... :fnise:

Skrevet

Men dere, det kan vel være sånn noen ganger at når man er skikkelig opptatt med ting i livet sitt så kontakter man ikke nødvendigvis den andre fordi man ikke kan møtes eller har tid til en samtale likevel? Eller?

Menn altså! :gjeiper:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...