AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Kan noen hjelpe meg å skjønne hvorfor menn er så håpløst dårlige på å kommunisere på meldinger, facebook e.l.? Det tar da virkelig ikke så lang tid å skrive en mld?
Gjest gutt92 Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Nå må du ikke dra alle under en kam da Jeg er faktisk ganske rask... 1
Rofl Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Om det er noen jeg liker er det ikke noe problem å svare på meldinger. Facebook er noe dritt så der hadde det godt vært mulig jeg ikke hadde fulgt så mye med om jeg ikke satt der hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #5 Skrevet 25. september 2011 Kan noen hjelpe meg å skjønne hvorfor menn er så håpløst dårlige på å kommunisere på meldinger, facebook e.l.? Det tar da virkelig ikke så lang tid å skrive en mld? Det kommer vel an på hva folk (kvinner) forventer skal skrives? Jeg har sett noen her som synes det er naturlig å oppdatere hvem de spiser lunsj med på jobben, når de går i butikken osv. Jeg hadde fått hetta om jeg hadde en mann som gjorde tilsvarende, for å si det slik. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Kan noen hjelpe meg å skjønne hvorfor menn er så håpløst dårlige på å kommunisere på meldinger, facebook e.l.? Det tar da virkelig ikke så lang tid å skrive en mld? jeg er alt for rask. jeg er så rask å svare at jeg er redd for at personen som sender meg meldinger skal tro at jeg ikke har noe annet liv enn å sitte å vente på meldinger på tlf eller facebook. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #7 Skrevet 25. september 2011 Men betyr det at en mann ikke tar kontakt særlig ofte nødvendigvis at han ikke er særlig intr? En jeg har flørtet litt med er veldig opptatt type, men han virker oppriktig intr. de gangene vi har kontakt. Jeg blir bare så forferdelig usikker når det går lenge mellom hver gang og føler ikke at jeg kan mase heller!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Jeg hater å bruker sms til annet enn korte beskjeder og hvis typen prøver å starte en samtale med meg på sms så svarer jeg ikke for da får han heller ringe. Det er ikke alle som liker å tekste! 1
Tjuagutten Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Jeg hater å bruker sms til annet enn korte beskjeder og hvis typen prøver å starte en samtale med meg på sms så svarer jeg ikke for da får han heller ringe. Det er ikke alle som liker å tekste! Enig! SMS er kun for korte beskjeder som regel. Bruker så lang tid på å trykke ordene som regel også.. bare stress.. Men fb kan jeg chatte 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Er det så hastverk å få svar da? Da kan du heller ringe. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Enig! SMS er kun for korte beskjeder som regel. Bruker så lang tid på å trykke ordene som regel også.. bare stress.. Men fb kan jeg chatte Ja, hva med Facebook chat? Jeg skriver ikke mye sms jeg heller, men ringe og chatte kan jeg! Men når han har dårlig tid og ikke kan bruke tid på chat og tlf, hvorfor kan han ikke bare sende en mld i ny og ne? Er det sånn at mange menn ikke tenker over at det er viktig?
Steinar40 Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Ja, hva med Facebook chat? Jeg skriver ikke mye sms jeg heller, men ringe og chatte kan jeg! Men når han har dårlig tid og ikke kan bruke tid på chat og tlf, hvorfor kan han ikke bare sende en mld i ny og ne? Er det sånn at mange menn ikke tenker over at det er viktig? Det er sunnere å prate på tlfen. Meldinger passer best når man ønsker å unngå å måtte prate med en annen person.
MissStiles Skrevet 25. september 2011 #13 Skrevet 25. september 2011 Eksen min fortalte meg at han hatet å sende meldinger. Fordi det hendte ofte at vi forsto hverandre eller man begynte å analysere hva det eller det betydde. Etter det synes jeg det er mye enklere å ringe til den jeg dater om jeg faktisk vil snakke om noe.
Pinkee Skrevet 25. september 2011 #14 Skrevet 25. september 2011 Det er sunnere å prate på tlfen. Meldinger passer best når man ønsker å unngå å måtte prate med en annen person. Nettopp!! Meldinger er for korte beskjeder, evnt ved dårlig dekning, og når man vil slippe å prate. Samtaler ringer man, eller til nød tar på chat.
Katana Skrevet 25. september 2011 #15 Skrevet 25. september 2011 jeg er alt for rask. jeg er så rask å svare at jeg er redd for at personen som sender meg meldinger skal tro at jeg ikke har noe annet liv enn å sitte å vente på meldinger på tlf eller facebook. Hva mener du er "lenge mellom hver gang"? (Antar du er samme AB som den som nevnte det). Hvis du sender melding tilbake så snart du har hørt fra ham, og så sitter klar og venter på ny melding igjen, kan det jo hende det blir litt i overkant...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #16 Skrevet 25. september 2011 Hva mener du er "lenge mellom hver gang"? (Antar du er samme AB som den som nevnte det). Hvis du sender melding tilbake så snart du har hørt fra ham, og så sitter klar og venter på ny melding igjen, kan det jo hende det blir litt i overkant... Nei, det er ikke samme AB! :gjeiper: Det er jeg som er TS og "lenge mellom hver gang" er litt vanskelig å si fordi det bare har holdt på i et par uker og har vært litt opp og ned. Nå er det fire dager siden jeg har hørt noe, men jeg vet han har vært bortreist i helgen.
Katana Skrevet 25. september 2011 #17 Skrevet 25. september 2011 OK; det er vanskelig å skille dere fra hverandre. Gi det tid, og prøv å tenke på andre ting også Det blir ikke bedre av at du stresser med tanken på dette. Umulig for oss å si hva han legger i det her så lenge vi ikke kjenner ham. Så utrolig det enn høres, så er mannfolk like forskjellige som dere...
Rofl Skrevet 25. september 2011 #18 Skrevet 25. september 2011 Hva med å slutte å poste som AB når man lurer på noe???
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #19 Skrevet 25. september 2011 Hva med å slutte å poste som AB når man lurer på noe??? Jeg er så redd for at noen skal finne ut hvem jeg er!
Geparden Skrevet 25. september 2011 #20 Skrevet 25. september 2011 Det tar ikke lang tid å skrive en melding. Det kan ta lang tid å skrive en melding når du vet den kommer til å bli analysert opp og ned i mente. Spesielt når du er litt opptatt av at hun skal like deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå