Missi89 Skrevet 25. september 2011 #1 Skrevet 25. september 2011 Flere her inne som ligger rett ut med en forkjølelse? Var så smart at jeg jobbet ti timer Idag så er enda mer slått ut:(. Noen kjerring råd her for å bli litt bedre?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #2 Skrevet 25. september 2011 Flere her inne som ligger rett ut med en forkjølelse? Var så smart at jeg jobbet ti timer Idag så er enda mer slått ut:(. Noen kjerring råd her for å bli litt bedre? Har dessverre ikke noe kjerringråd som faktisk virker, hadde vel vært rik om jeg fant det Men du er heldig som klarer å ligge når du er forkjølet, jeg må sitte og sove hvis jeg skal klare å puste. Og det blir sjelden noen særlig sammenhengende søvn de dagene det står på. Vi får håpe at vi som er tidlig ute med høstforkjølelsen i år slipper en runde til før jul.
Missi89 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2011 Jeg er egentlig aldri syk. Er vel en to år siden sist så jg blir utrolig dårlig:(.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg har vært syk i en uke nå, endelig blitt frisk. Kjente halsen begynte å bli sår, spiste en teskje honning 3-4 ganger daglig og ble fin. Mulig det var tilfeldig men ellers har det vært feber og forkjølelse ;/
Missi89 Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2011 Sår hals begynte igår kveld og derfra har det bare gått nedover:(.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå