Gå til innhold

Vannete uflod.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I den siste uken har jeg hatt sånn vannete utflod. Den er litt tykkere enn vann, men det er ikke mye forskjell. Den er blank og lukter ingen ting. Noen ganger kan det komme mye ut å. Føles litt ut som jeg har tisset på meg. Men hva i alle dager kan dette være? Jeg kan ikke huske å ha hatt slik utflod før altså.

Noen som vet hva dette kan være? Synes det er litt ubehagelig. Spesielt når det kommer mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn pleier jeg også å ha av og til. Vet ikke hva det kommer av, men det er sykt irriterende. Er jeg ute, får jeg panikk og blir redd for at det skal synes - er jeg inne, må jeg skifte truse med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplever jeg også i perioder.

Plutselig begynner det å renne litt, og hvis jeg ikke får kommet meg på toalettet, så går jeg rundt og blir våt og småkald i trusen - kjempeekkelt! :forvirret:

Aner ikke hva det kan komme av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så på hva dette kan være. :klo: Har som sagt hatt det sånn i en uke. har kun hatt denne utfloden. Bare lurer på om det er noe man kan gjøre for å bli kvitt den? Eller i hvert fall få litt mindre av den da. Noen ganger føles det ut som jeg har tisset på meg og trusen blir helt blaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet? :sjenert:

Jeg er bare så lei av å ha det sånn, Plutselig så kommer det mye utflod ut som minner om vann. Trusa blir helt gjennomblaut jo :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn når man går på p-piller da?

Og hopper over mensen? Kroppen gjør seg kanskje klar for å ha mensen likevel og derav litt økt utflod i løpet av måneden. Men jeg aner ikke jeg altså, bare teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjer en gang i mellom, så kan det muligens være små vanncyster som sprekker? Aner ikke om det et tilfelle, men synes det virker logisk. Er jo blitt fortalt av gynekolog at vanncyster slett ikke er uvanlig og de dannes hos de fleste av oss hele tiden, men som regel så forsvinner de igjen før de blir så store at de volder noe ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...