Gå til innhold

Har en kul ved rompesprekken min.

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt litt vondt når jeg sitter. Jeg klarer å sitte, er ikke det, men er bare ubehagelig, kjenner det er littegranne vondt. Så tok jeg fingen min der for å kjenne og da kjente jeg at jeg hadde en liten kul. Der i sprekken, helt i begynnelsen på en måte, ovenfor rompehullet.

Kjennes ut som en kvise, slik smerte. Sånn innvendig kvise. Har prøvd å se i speil, men ser ingen ting.

Noen som vet hva dette kan være? Jeg blir bekymret jeg, tenker det verste som kreft ol :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en homoride. Er ikke farlig, og ganske vanlig.

Se her

Skrevet

Det høres mer ut som en tvilling/pilonidalcyste enn en hemoroide. (slapp av, det er ikke bokstavelig talt en tvilling, det er bare et teit navn noen har funnet på denne typen cyste)

Skrevet

Tror heller ikke det er hemoride, da det er ovenfor endetarmsåpningen min.

Faen altså, hva er det der du snakket om da, bør vel kansje ta en tur til legen da?

Skrevet

Tror heller ikke det er hemoride, da det er ovenfor endetarmsåpningen min.

Faen altså, hva er det der du snakket om da, bør vel kansje ta en tur til legen da?

Ta en tur til legen du :) Men du kan nok fint vente en uke eller to og se om det går bort av seg selv. Det hender det også, ikke sikkert det er p.cyste du har :)

En pilonidalcyste er rett og slett et lite væskefylt hulrom, nesten som en slags stor kvise som ikke forsvinner. Det er ganske normalt og helt ufarlig, bare plagsomt.

Skrevet

Okei, takk for svar :) Skal gi det en stund før jeg går til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...