Gå til innhold

Stygge garderobeskap


Ana

Anbefalte innlegg

Holder på å pusse opp soverommet, og har to store stygge garderobeskap som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med!

Vi leier leiligheten, og skapene 'følger med', så jeg tror ikke jeg kan begynne å male dem eller noe sånt...(selv om jeg har veldig lyst... :roll: ). Det er to doble skap, ser ut som de enkleste Pax garderobene fra Ikea, utrolig kjedelig! Hva kan jeg gjøre med dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville spurt utleieren om jeg kunne få lov til å male dem.

de fleste utleiere er jo interessert i at leiligheten er så attraktiv som mulig neste gang den skal leies ut.

Men dette forutsetter at dere gjør skikkelig arbeid.

Annet er det vel ikke å gjøre med slike skap, annet enn å legge på selvklebende folie. Tror neppe at dette blir særlig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får lov å male dem, så kan du jo trekke dem med stoff? Fest borrelås rundt dørene, og fest stoffet i borrelåsen. Enkelt å få av når det trengs vask, og du kan gjøre dem diskret eller de kan bli et virkelig blikkfang. Håndtakene ville jeg da ha skrudd på utenpå stoffet.

*legge hjernen i bløt for å komme på noe mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å gi dem "kumønster" Vet at det finnes klistremerker av "kuflekker" (og dalmatinerflekker) som egentlig er ment til kjøleskap. De kan sikkert festes på garderobeskap også. Tror dessuten de er enkle å ta av når dere skal flytte.

I Oslo vet jeg at Artista på byporten har hatt slike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp dandert litt på våre egne garderobeskap. To strøk med kremhvitt og nye kule håndtak fra Ikea. Synes nye håndtak gjorde veldig mye, vi i alle fall.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...