Gjest shirelle Skrevet 25. september 2011 #41 Skrevet 25. september 2011 hvorfor ikke bruke de pengene på personlig trener i stedet? Mye bedre investering vel.
Daniel84 Skrevet 25. september 2011 #42 Skrevet 25. september 2011 Har en kompis som var ganske overvektig før, nå har han trent ei stund, og ser utrolig bra ut! Kunne fått hvilken dame han ville, vil jeg tro Utrolig hva man får til med motivasjon og trening!
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #43 Skrevet 26. september 2011 Jeg tviler på at en prostituert kan gi deg det du trenger. Sex med en prostituert handler ikke om felles nytelse. Hun gjør det for pengenes skyld, og har ikke noe interesse av å ha sex med deg. Det er godt mulig du kommer til å ha dette i bakhodet både under og etter sexen. En prostituert kan ikke gi deg et forhold, omsorg og glede. I tillegg er det dyrt, ulovlig og moralsk tvilsomt. Du kan like gjerne kjøpe deg en flashlight. Jeg ville satset på å gjøre noe med meg selv jeg. Begynne å trene, få et bedre kosthold, være sosial, få seg en hobby... Du har begrenset med tid her på jorda. Vil du fylle den tiden med å være alene og overvektig, eller vil du ta de grepene som må til for å få det du ønsker deg? Man kan såklart tenke at "jeg er ikke verdt en drit, ingen vil ha meg, så jeg setter meg her og spiser en pose potetgull og betaler for sex resten av livet". Men hvorfor skal du ta til takke med det dårligste alternativet? Man har selv kontroll over eget liv, og er i posisjon til å skape de endringer man måtte ønske. Jeg tror mye bunner i dårlig selvtillit her. Kiloene er nok langt fra så viktig som du tror. Det finnes drøssevis med overvektige mennesker som lever i lykkelige forhold/har et supert sexliv. Men om man bestemmer seg for at man er dømt til et liv i sølibat, eller å måtte betale for sex, vil man utstråle denne usikkerheten. For å kvitte deg med denne er du nødt til å ta tak i dine holdninger i forhold til deg selv, og begynne å sette deg mål. Det er ikke meningen å være streng og overkjørende, men innimellom må man ta et tak selv!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #44 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ser ingen moralske betenkeligheter med å gå til prostituerte, så lenge de er det av egen fri vilje. Men 2000 kroner for en time (som lett kan bli 15 minutter) er mye penger. Når du står utenfor etterpå, føler du deg snytt. Ikke fordi sexen ikke var god, men fordi det er mye penger på så kort tid... Et alternativ er en tur til Amsterdam. Der slipper du å se deg over skulderen etter politiet, prisen er stort sett 50 Euro, og damene er NYDELIGE! Ta en kikk på www.ignatzmice.com på message board...der finner du mye info
*Sinnataggen* Skrevet 8. oktober 2011 #45 Skrevet 8. oktober 2011 Du er ihvertfall heldig som er mann, og har muligheten til å betale for en stund med noe ungt og vakkert som lydig utfører hva du ønsker - det har ikke en kvinne i samme situasjon... jasså? ikke at jeg vet om et mannlig bordell eller hvor man finner mannlige horer LOL men når de fleste mannfolk svarer ja om du hadde spurt, tror jeg nok ikke det hadde vært vanskelig å finne en mann som i tillegg fikk timesbetalt LOL
*Sinnataggen* Skrevet 8. oktober 2011 #46 Skrevet 8. oktober 2011 til ts jeg tror ikke det er kg dine som ikke gir deg sex, jeg tror du skal først prøve en holdningsendring kanskje en selvhjelpsbok? snakke med noen? seff kan du sakte men sikkert gjøre noe med formen din også, så kan du slå flere fluer i en smekk. prøvd en datingside?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå