Sugerøret Skrevet 25. september 2011 #21 Skrevet 25. september 2011 motbydelig klipp av en tulling som bærer en voksen hund på en måte som kun kan gi smerter for hunden. Forb.. tosk.. og jeg vet at det er mye "opprør" på FB innen visse grupper pga dette klippet. Jeg håper virkelig eier får en smekk her
nickless Skrevet 25. september 2011 Forfatter #22 Skrevet 25. september 2011 Da var det altså ikke bare jeg som var en sart sjel.... Har selv en shar pei med rikelig med skinn , men å finne på å BÆRE etter ryggskinnet.... ærlig talt!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #23 Skrevet 25. september 2011 oj skitt!!! dette synes jo til og med jeg var grusomt, som generelt ikke er mot å ta i hunder. synes også han har utrolig aggresiv i stemmen når han gav ordrene til hunden. off, veldig vondt å se!!!
MsZ Skrevet 25. september 2011 #24 Skrevet 25. september 2011 Jeg har reagert på akkurat det sammen, og blir rasende når jeg ser klippet. En annen ting jeg reagerer på et at TV2 har valgt og bruke nettopp dette klippet i reklamen.. Om det er for å fremme hvor "streng" han er, eller hva som er greia vet jeg ikke, men usmakelig er det..
Gjest Survival Skrevet 25. september 2011 #25 Skrevet 25. september 2011 Noen som har link til klippet eller? :/
MalloryK Skrevet 25. september 2011 #26 Skrevet 25. september 2011 De ser ikke på dyr som noe levende, hunden er jo bare en ting som skal tjene eieren. Forbanna drittsekk, reagerte med høye skrik her i stuen da jeg så det klippet 1
Skywalker Skrevet 25. september 2011 #27 Skrevet 25. september 2011 (endret) Fikk sett det i kveld. Makan!! 1. Det hjelper IKKE å brøle etter hunden når den har "blokkert" slik den gjorde i innslaget. 2. Det hjelper IKKE å straffe en hund etter at den har kommet inn. Da tror den bare at det straffer seg å komme til eier. 3. Behandlingen av hunden er idiotisk og fullstendig forkastelig. Fyren fortjener ikke å ha hund. At han til og med viser fram idiotiet på TV beviser bare at han ikke eier skamfølelse. Når han kan behandle den firbente jaktkameraten på denne måten offentlig, hva skjer da mer privat? Endret 25. september 2011 av Skywalker
Kosemose Skrevet 26. september 2011 #28 Skrevet 26. september 2011 Tråden er moderert for ryktespredning Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #29 Skrevet 26. september 2011 Han har beklaget på facebook, https://www.facebook.com/tor.floysvik?sk=wall , selv om det var noe vagt. Uansett velger jeg å melde vannskjøtsel og fysisk vold mot dyr til mattilsynet. De har ikke nok ressurser til å se på alle saker hvor folk holder hunden feil. 2
MalloryK Skrevet 26. september 2011 #30 Skrevet 26. september 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10030140
Gjest Survival Skrevet 26. september 2011 #31 Skrevet 26. september 2011 Ser jo helt sykt ut bare på bildet på vg! Fyfaen...
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #32 Skrevet 26. september 2011 Her er unnskyldningen hans; «Kjære hundevenner. I går på God Kveld Norge ser dere meg løfte Flora dit jeg har bedt henne sitte. Hunden er klissvåt og jeg glipper grepet og løfter henne på en måte som ikke ser bra ut. Naturligvis skulle jeg satt henne ned og tatt et nytt grep, men slik blir det ikke i alt stresset. Tv2 lovet å klippe seansen. Jeg er ikke stolt og beklager. I over 40 år har jeg jaktet og trent med utallige venner, ingen har noen gang sett meg behandle mine hunder slik og det skal heller aldri skje igjen. Takk» Ehh, tatt et nytt grep? Bare jeg som reagerer på det? Og hvorfor BÆRER han hunden dit den skal sitte? Straffer han hunden eller hva??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå