Gå til innhold

han har stor pikk men den er ikke steinhard:( hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg hadde samleie med en gutt og han var pen og sånn men det dreier seg om at han hadde stor kuk men men den var myk på en måte, ikke helt men den var så stor at den kunne ikke stå som vanlig hos andre gutter , og når den var i fitta mi så følte jeg nesten ikke den :( så synd,

bare romantisk sex så følte jeg den ja, men når jeg ville at han tar meg hardt så den var så myk at den kunne ikke komme inn dit han skulle ,

hjlep, hva skjer med den gutten ? :sukk:

pikk var ca 22 cm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var antageligvis ikke så tent.

• Liker 2
Skrevet (endret)

åja såpass, :-(

vi hadde sex 4 ganger, alltid han har sagt til meg wow utrolig kropp og han likte den men han ikke var tent på meg nok ,huff

men det er mulig han likte ikke meg nok godt, for han sender ikke mld lenger faktisk, synd men sant. vet ikke hvorfor han gjør det, jeg er sånn person som svarer ikke til han ikke skriver til meg først og han gjør ikke det så jag lar være det sånt

Endret av delicate1
Skrevet

Det kan godt hende han oppriktig synes du var flott, men kanskje han var nervøs eller hadde mye annet å tenke på som hindret han i å yte maksimalt.

• Liker 1
Skrevet

Og om han ikke svarer på meldinger, er han nok ikke så interessert. Mulig han synes kroppen din er flott, men ikke personligheten din. Alle kan da ikke vært en perfekt match.

Skrevet

mulig det å, men det skjedde 4 ganger på rad samme , så begynner jeg å lure om det var alt bra med ham

Skrevet

Hva om dere slutter i å spekulere i hans fysiologiske reaksjoner, som kan ha alt med matinntak, sykdom, trening, tanker og tilfeldighet å gjøre?

Det er så individuelt at den eneste måte du, TS, vil få svar på: er å prate med ham om det!

Skrevet

jeg er egentlig i et forhold og det var vennsex med ham, kanskje han var redd for at jeg slutter med ham,

men han er rar rett og slett ,sier vil ikke mase på meg, d er greit men om han ikke prater med meg , synes han ikke er interessert d er sant, men for faen kunne han gjøre det med en gang etter første samleie, tenker på ham :-( men skriver aldri mer jeg å tror jeg

d hadde vært greit å vite hva var det for noe med pikken hans, jeg vet han vet den var litt myk, men hva skal han si til ei jente da? ingenting,

og d er ikke at han ikke svarer på mld, for d var han som skrev sist om d er min tur, men siden han ikke tar initiativ så jeg driter i ham,

Skrevet

Dette er nok sannsynligvis enten prestasjonsangst (hvis det skjer i starten av seksuelle relasjoner og han er hard noen ganger), ellers så er det en fysisk feil med penis som kan rettes via et enkelt inngrep dersom han alltid har vært slik. Finnes god hjelp mot prestasjonsangst, det andre krever tur til legen. Jeg lette opp denne artikkelen til deg, som sier hva du kan gjøre for å unngå å gjøre problemet verre:

http://indreverden.blogspot.com/2011/02/hun-spiller-en-betydelig-rolle-i-hans.html

Håper dette hjelper litt!

Skrevet

Hva om dere slutter i å spekulere i hans fysiologiske reaksjoner, som kan ha alt med matinntak, sykdom, trening, tanker og tilfeldighet å gjøre?

Det er så individuelt at den eneste måte du, TS, vil få svar på: er å prate med ham om det!

Neida! Mye bedre å spørre kg! :hoho:

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Hadde dere sex 4 ganger på rad? Kanskje ikke så rart hvis den ikke var helt i hundre ettervhert :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Du er i et forhold. Du er misfornøyd med sexen du har med elskeren din. Elskeren sa at det var din tur til å ta initiativ, men siden han ikke gjør det - driter du i det. Du klager på at elskeren tar lite kontakt med deg. Du vil ikke prate med elskeren om hvorfor kuken hans var som den var. Du er ikke i nærheten av å skrive begripelig norsk.

I rest my case.

Skrevet

Han var antageligvis ikke så tent.

Bra du automatisk setter likhetstegn mellom en semihard penis og hans tenningsnivå på henne. Det er jo tross alt bare hvor tent han er som påvirker mannens ereksjon.... :ironi:

Det er slike holdninger til mannlig seksualitet som virkelig irriterer meg. Han kan ha vært trøtt, han kan ha vært sliten, kanskje hadde han ikke lyst på sex den dagen, han kan ha hatt prestasjonsangt, han kan ha dårlig klaff som holder blodet på plass i penis, han kan ha andre fysiske defekter med penis, han kan ha vært stresset, han kan ha brukt pc-muskelen for å prøve å pumpe opp penis slik at penis av den grunn ikke blir hard, han kan ha mistet tenningen underveis fordi han har tenkt på noe annet, ble engstelig, fikk en angstfremmede tanke - og selvsagt også pga ts eller noe mellom henne og mannen.

Man kan ikke vite hva forklaringen er, så hvorfor hoppe til konklusjoner og spre enda mer elendig myk penis = manglende tenning dritt som gjør at presset menn opplever på å få ereksjon øker enda mer?

Så til deg TS: Du må spørre ham om han alltid har hatt dette problemet, og snakk med ham om det hvis det blir plagsomt. Mest sannsynlig går det over hvis du ikke kommenterer det.

Skrevet

takk for svar, jeg skal se om jeg gjør noe med det, var bare litt nysgjerrig , for jeg opplevde en slik situasjon for første gang. tenkte litt på framtiden hans å og andre jenter han skal ha samleie med , kanskje det er på tiden å rette opp feilen,

han sa til meg at han brukte steroider en lang periode, kanskje det var det som påvirket på pikken hans, vet ikke, skal spøre ham kanskje, Men jeg er bare redd for at han blir skuffet over spørsmålet mitt og kan tenke seg at jeg fikk lite nytelse, vanskelig å si . får se

Skrevet

Jeg har vært i et forhold i 8 år. Han er over 20 cm. Som regel så er han ikke stein hard, men i de fleste tilfellene så henger penisen hans ned når den er erigert. Den løfter seg bare litt ut når den er halv stiv. Andre ganger men skjeldnere så er han ganske stiv, spesielt om morgenen. Ikke legg for mye i dette. MEN det jeg vil si er, ikke spør ham om hvorfor. Når han blir tryggere og mer avslappet så kanskje han blir litt hardere. Om du konfronterer ham blir han bare stresset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...