Gå til innhold

Er denne dama sexy?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Overraskende at puppene står såpass rett ut når de er så enorme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hun var bare ekstremt harry.

Hvorfor er hun harry?

  • Liker 1
Skrevet

Nei, nei og nei! Hun er jo bare pupper, og har ikke noe pent ansikt heller.

Det blir kanskje litt dominerende pupper :sjokkert:, men ansiktet ser helt greit ut. Som ei vanlig søt dame på rundt 40. Ellers så gir det litt sånn "Trailer trash" følse på noen av bildene.

  • Liker 1
Skrevet

Synes hun er fin, kanskje litt gammel.

Skrevet

Stakkar, hun må da kveles om natten? Jeg synes dama var pen, men puppene hennes var jo rett og slett smakløse. Om de er naturlige, så er det vel på det stadiet der at de fleste hadde valgt reduksjon...

Haha, må bare le litt av det bildet der hun står på alle fire og leker med en kanin. 1. Kaninen ser vettskremt ut. 2. du ser jo BARE pupper og hode på dama. :fnise:

  • Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg ikke trykket på linken i det første innlegget..

  • Liker 1
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Sånne bilder får meg til å verdsette min C-cup even more! Ser ut som en ganske stor byrde og ikke er det pent å ha så store heller.

  • Liker 2
Skrevet

Haha, må bare le litt av det bildet der hun står på alle fire og leker med en kanin. 1. Kaninen ser vettskremt ut. 2. du ser jo BARE pupper og hode på dama. :fnise:

Kanina er redd for at valpene som slåss under blusen skal slippe løs og angripe. :fnise:

  • Liker 1
Skrevet

På det 4-siste bildet hvor hun ligger på ryggen. Får meg til å tenke på hva som skjer når hun skal snu seg om natta. Må våkne hver gang hun beveger seg, som å ligge i en vannseng :sukk:

Skrevet

Massive hengepupper :fnise:

  • Liker 1
Skrevet

Oh shit.. Jeg har alltid klaget på mine fordi jeg har en av hver str, men jeg skal holde kjeft fra nå av :lol:

Skrevet

Det var litt av noen pupper.. :fnise: Definitivt ikke sexy.

Skrevet

Er det mulig?? Det der var meget lite pent!

Ser jo ut som om hun tror hun er superdeilig med de puppene selv da..

Skrevet

Er det mulig?? Det der var meget lite pent!

Ser jo ut som om hun tror hun er superdeilig med de puppene selv da..

Hun ser vanlig ut, men puppene i seg selv er jo ganske pene :)

Skrevet

Hvorfor er hun harry?

Fordi hun står ved veikanten og flasher sine gigantiske pupper til en strøm av bikere!!!!

Utover det så vil jeg tro det venter henne ryggproblemer i nær fremtid pga den konstante vekten av hennes overdimensjonerte bryster.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser på bilde nummer 7 ellernoe og jeg skjønner ikke helt poseringen her. HAHAH! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...