AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Nesten hver morgen når jeg spiser frukost brekker jeg meg. Jeg bruker som ofterst å spise knekkebrød med brunost men jeg tenkte at det kunne vere fordi det var så tørt og lite smak på, så nå spiser jeg heller mye omelett. Men jeg brekker meg likevel. Jeg spiser ikke mye, jeg tåler hva jeg spiser, jeg kan spise det til vanelig uten å merke noe, men om morgenen brekker jeg meg. Er det flere som har det sånn? Hvorfor skjer det? Er det normalt?
Gjest Apophis Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 Eg kan brekke meg eller være kvalm om eg spiser for "tidlig" etter eg har stått opp. Eg må vente ca 30 minutter til ein time før eg klarer å spise. 1
Personlig12 Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Samme her, jeg må ha vært våken i et par timer før jeg spiser eller så brekker jeg meg. Og omelett er jo kraftig kost så tidlig på morgenen da, prøv heller med en banan eller annen frukt. 1
Fanta Exotic Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Hvis jeg drikker juice, smoothie eller andre fruktdrikker om morgenen før jeg spiser noe først kaster jeg opp... Alltid vært sånn
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Få sjekket deg med gastroskopi? 1
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2011 #6 Skrevet 25. september 2011 Samme her. Magen trenger en time eller to ekstra for å våkne. Har aldri tenkt på det som et problem etter jeg ble voksen, og kunne bestemme selv over når jeg skulle spise. Men når jeg var barn? Skrekk og gru. Frokost var ikke aktuelt, og matfriminuttet var et maretitt pga trakasering fra lærere og elever (var noe overvektig, så uansett hva jeg spiste var det feil. Enten for fetende, eller så var jeg på vei til å utvikle anorexia.). Resultatet ble at jeg stort sett aldri spiste for 16 eller senere. Fungerte forsåvidt, men irriterende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå