AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #1 Skrevet 24. september 2011 Jeg vet at dette ikke er vitenskap, men syns det likevel er interessant. Noen som har lyst til å legge kort på meg? Generell legging om hva resten av året bringer. Bursdag 1 januar
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #2 Skrevet 24. september 2011 jeg ser en mørk framtid med død i familien. penger blir det mindre av, så du må passe på hva du bruker dem til. kjærlighet oppstår på nytt om 10 år, men desverre har han en mørk hemmelighet
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #3 Skrevet 24. september 2011 Okey, noen seriøse henvendelser? 1
Gjest Baronesse Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 *dytte* 3. november 2011 er en dag du må være meget obs på!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 3. november 2011 er en dag du må være meget obs på! Hvorfor det
Miki Skrevet 25. september 2011 #8 Skrevet 25. september 2011 Det er umulig å spå en AB. Har alle som har bursdag 1 januar samme framtid som deg da eller?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Det er umulig å spå en AB. Har alle som har bursdag 1 januar samme framtid som deg da eller? Folk som kan spå, trenger ikke vite navn. Det dreier seg om energier, ikke noe annet.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Haha, jeg vil også bli spådd :D Skal vi se....hvordan ser livet mitt ut om 3 år ? Sånn ca... Seriøst, jeg har lyst til å oppsøke en sånn synsking eller noe. Men jeg tror ikke helt på sånne
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Jeg vet at dette ikke er vitenskap, men syns det likevel er interessant. Noen som har lyst til å legge kort på meg? Generell legging om hva resten av året bringer. Bursdag 1 januar Du er en kvinne som er litt redd for å ta ansvar for eget liv og på den måten utsetter du at du oppnår drømmen din eller får det perfekte liv. Nå er det bare å ta ansvar og bli en moden flink dame. Utfallet er kjærlighet og kansje kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #12 Skrevet 26. september 2011 Du er en kvinne som er litt redd for å ta ansvar for eget liv og på den måten utsetter du at du oppnår drømmen din eller får det perfekte liv. Nå er det bare å ta ansvar og bli en moden flink dame. Utfallet er kjærlighet og kansje kjæreste? Og dette sier du fordi jeg ønsket å bli spådd og derfor ikke tar ansvar for eget liv, eller så du faktisk dette i kort du la? For dette var så motsatt av sannheten som det går an
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #13 Skrevet 26. september 2011 Du er en kvinne som er litt redd for å ta ansvar for eget liv og på den måten utsetter du at du oppnår drømmen din eller får det perfekte liv. Nå er det bare å ta ansvar og bli en moden flink dame. Utfallet er kjærlighet og kansje kjæreste? Og dette sier du fordi jeg ønsket å bli spådd og derfor ikke tar ansvar for eget liv, eller så du faktisk dette i kort du la? For dette var så motsatt av sannheten som det går an
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 Hvor ble det av KG'erne som kan spå?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #15 Skrevet 4. oktober 2011 Vel jeg prøvde jo, vanligvis treffer jeg, men jeg gidder jo ikke prøve igjen når man får så en lattersmily og "ja dette var så langt unna sannheten som det kunne være." Det er jo ikke så hyggelig da.
Yme Skrevet 4. oktober 2011 #18 Skrevet 4. oktober 2011 Folk som kan spå, trenger ikke vite navn. Det dreier seg om energier, ikke noe annet. Det der stemmer ikke... Man trenger hele navnet. Hvis man skal bruke energier og den slags, trenger man å vite hva man ser etter. Din energi driver ikke å spretter opp i trynet mitt hele tiden, så man må vite litt hvor man skal leite.
Gjest Moulu Skrevet 4. oktober 2011 #19 Skrevet 4. oktober 2011 Det der stemmer ikke... Man trenger hele navnet. Hvis man skal bruke energier og den slags, trenger man å vite hva man ser etter. Din energi driver ikke å spretter opp i trynet mitt hele tiden, så man må vite litt hvor man skal leite. kan du å spå? legge kort, hva som helst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå