Gå til innhold

mensen har ikke kommet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt ubeskyttet sex den siste tiden (med samme mann riktignok), men vi

har hoppet av i svingen. Og nå er jeg en uke på overtid i forhold til mensen. Jeg tok to graviditetstester tidigere denne uken (en på dagen, en om morgenen) og begge var negative.

Kan jeg likevel være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert bare hormonkrøll. Min mensen er nå 2 uker forsinket, testene viser tydelig negativt...

Du kan jo ta en ny test om noen dager da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke positiv før to og en halv uke etter forventet mens, så det kan fortsatt hende du er gravid. Ta en test igjen om noen dager. Om den fortsatt er negativ, og du ikke har fått mensen burde du kontakte fastlegen din å høre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 14 dager siden jeg forventet å få mensen, men ennå ser jeg ikke det spor av den. Skal kjøpe ny test i morgen, men må jeg da vente til lørdag med å ta den? Er det kun morgenurin som gir rett svar? Tror dere jeg kan være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var livredd for å være gravid, var selv 2 uker på overtid og stresset og tok test, men mensen kom:) jeg vet hvor frustrerende det er å vente på mensen, særlig når man ikke absolutt ikke har lyst til å være gravid! Vet at hvis du tar en test samme dagen du forventer mens så er den 99% sikker eller noe, så viser den negativ ville jeg tatt det helt med ro. Det skal ikke mye til før det blir kluss med syklusen. Ta en test igjen og slå deg til ro med resultatet, stresser du så vil det ta lenger tid. Morgenurin er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var livredd for å være gravid, var selv 2 uker på overtid og stresset og tok test, men mensen kom:) jeg vet hvor frustrerende det er å vente på mensen, særlig når man ikke absolutt ikke har lyst til å være gravid! Vet at hvis du tar en test samme dagen du forventer mens så er den 99% sikker eller noe, så viser den negativ ville jeg tatt det helt med ro. Det skal ikke mye til før det blir kluss med syklusen. Ta en test igjen og slå deg til ro med resultatet, stresser du så vil det ta lenger tid. Morgenurin er det beste.

Tusen takk for et beroligende svar. Begynte å bli litt stresset nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...