AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 En kompis av meg ville ha meg med på trekant med han og kjæresten da. Jeg er litt skeptisk til å ha trekant med kjærestepar. Føler jeg blir 3 hjulet på vogna hvis dere skjønner. Jeg kjenner ikke kjæresten hans så godt og aner ikke om hun faktisk er bi eller om hun kun går med på dette pga han er veldig keen på trekant med en jente til. At hun bare gjør det for han sin skyld. Jeg aner heller ikke noe om åssen hun tenker. Om hun synes det er greit at jeg f.eks kysser han, suger han osv eller om hun ikke vil jeg skal gjøre noe med han men kun henne. Dette er jo ting jeg må sjekke først, så jeg ikke får en bitchslapp hvis jeg klår på han Jeg er som sagt skeptisk og har heller aldri hatt trekant før. Jeg har alltid tenkt at hvis jeg skal ha trekant med en jente og gutt, så må alle være single. Jeg er usikker. En del av meg vil, men en annen del vil ikke. Har dere noen erfaringer å dele med å trekant med kjærestpar?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 En kompis av meg ville ha meg med på trekant med han og kjæresten da. Jeg er litt skeptisk til å ha trekant med kjærestepar. Føler jeg blir 3 hjulet på vogna hvis dere skjønner. Jeg kjenner ikke kjæresten hans så godt og aner ikke om hun faktisk er bi eller om hun kun går med på dette pga han er veldig keen på trekant med en jente til. At hun bare gjør det for han sin skyld. Jeg aner heller ikke noe om åssen hun tenker. Om hun synes det er greit at jeg f.eks kysser han, suger han osv eller om hun ikke vil jeg skal gjøre noe med han men kun henne. Dette er jo ting jeg må sjekke først, så jeg ikke får en bitchslapp hvis jeg klår på han Jeg er som sagt skeptisk og har heller aldri hatt trekant før. Jeg har alltid tenkt at hvis jeg skal ha trekant med en jente og gutt, så må alle være single. Jeg er usikker. En del av meg vil, men en annen del vil ikke. Har dere noen erfaringer å dele med å trekant med kjærestpar? Når man skal ha trekant med et kjærestepar, burde vel alle 3 snakke sammen og være åpne og ærlige om hva som er lov og ikke lov? på den måten er man tryggere på hverandre og sexen blir velykket. Du burde snakke med jenta også.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Du skal ikke gjøe noe du ikke vil. Du må være 100% sikker før du gjør dette. Ikke bare 50 % sikker. Jeg er litt som deg. Kunne nok ikke ha hatt trekant med kjærestepar. Synes det hadde blitt litt kleint egentlig. Vet ikke helt hvorfor, men foretrekker at alle er single.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #4 Skrevet 24. september 2011 Dersom du ikke har veldig lyst på mus, synes jeg dette høres helt yech ut- det er da mye morsommere med to menn og en dame?
fitnessfreak91 Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Jeg har hatt trekant med et par en gang, det gikk fint det, og de likte det, men når jeg får meg fast kjæreste, blir det kun oss to, gitt. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Dersom du ikke har veldig lyst på mus, synes jeg dette høres helt yech ut- det er da mye morsommere med to menn og en dame? Det er ikke det at jeg ikke vil ha mus, men er bare litt skeptisk til å ha trekant med par da. Foretrekker vel egentlig at alle er single. Derfor spør jeg om noen har gode eller dårlige erfaringer med å ha trekant med par
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Helt greitt det. Da er det sikkert gjennomtenkt. I stedet for noe "som bare blir" på en nachspiel. Og alle er litt flaue dagen etterpå. Med et par, er det gjennomtenkt, og man drikker ikke så mye , og nyter alt i fulle drag. Du som mann, skal ikke være for pysete og homofob. Få damen(Hemmelig da) til å true dere til at begge gutta må ligge i 69, og suge til den ene kommer. De fleste blir med. Nekter selvsagt, men... Det blir som damen har sagt. Temmelig digg når du som gutt får den første sæddosen i fleisen. Du bare lengter til neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå