Gå til innhold

Hoven indre kjønnsleppe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått rundt med en hoven indre kjønnsleppe i omtrent ett døgn nå, og hevelsen ser ikke ut til å gi seg. Det gjør ikke direkte vondt, men det er ubehagelig da den er dobbelt så stor/tykk som den pleier å være, og jeg kjenner det når jeg går osv. Den føles ganske hard i forhold til hvordan den pleier å være. Jeg har ikke hatt sex de siste to ukene, men jeg startet på p-piller for omtrent en måned siden. Har hørt at man kan få vannsamling i kroppen av å gå på pillene, så jeg tenkte at kanskje dette er problemet, men det høres jo temmelig rart ut at det bare er i den ene kjønnsleppen... Dessuten så vet jeg ikke om det i det hele tatt er mulig med vannsamling der nede?

Ellers er det vel verdt å nevne at jeg hadde ubeskyttet sex for litt over en måned siden, og jeg venter fortsatt på time hos gynekolog så jeg kan få testet meg for sykdommer. Er hovenhet der nede i det hele tatt et symptom på noen kjønnssykdommer? Kan det være sopp? Jeg har ikke opplevd noen andre symptomer.

Håper noen kan hjelpe meg å finne ut av dette! Jeg ble utrolig sjokkert da jeg oppdaget det i går, og har ikke klart å tenke på noe annet siden. Burde jeg komme meg til legen øyeblikkelig, eller er det lurt å vente noen dager for å se om hevelsen gir seg? Er det noe jeg kan gjøre for å eventuelt redusere den? Så langt har jeg sluttet å gå med string, og i dag har jeg gått med løs bukse for å ikke irritere hevelsen videre. Setter pris på svar så fort som mulig, jeg blir lett paranoid av slike ting, og det er utrolig ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får sånn av og til, men det går over av seg selv etter ca 2-3 dager på meg iallefall.

Skrevet

Da jeg fikk soppinfeksjon i sommer var det første symptomet mitt at den ene, ytre kjønnsleppa hovna opp. Så begynte det å klø noe helt infernalsk dagen etter, hvis jeg ikke husker helt feil. Kan jo hende du har det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...