Gjest padawan Skrevet 16. oktober 2011 #21 Del Skrevet 16. oktober 2011 Og hadde det vært språkguiden hadde du stavet vært rett.. We live in an imperfekt world - deal with it. Hadde dette vÆrt språkguiden hadde jeg ikke vÆrt hÆr. Forøvrig er det ikke no som hindrer deg i å sette en dato *Notere at en hadde et poeng til å begynne med* så så jenter.. rolig nå. det bør vel settes en dato i en hverdag et par uker frem i tid slik at flest mulig kan. hva med tirsdag 25. onsdag 26. oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2011 #22 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hadde dette vÆrt språkguiden hadde jeg ikke vÆrt hÆr. Forøvrig er det ikke no som hindrer deg i å sette en dato *Notere at en hadde et poeng til å begynne med* Og vi er ikke på Herreguiden fordi vi ikke er "herrer", men vi er hEr. Neida det er ikke noe som hindrer hverken meg eller deg i det. Er det ønskelig med en ukedag? I så fall foreslår jeg en torsdag og om ingen har store innvendinger så kan vi vel sette dato om en fjorten dagers tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 16. oktober 2011 #23 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det ønskelig med en ukedag? jeg ser iallefall for meg at det er lettest å få til treff på en ukedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruktfat Skrevet 16. oktober 2011 #24 Del Skrevet 16. oktober 2011 Og vi er ikke på Herreguiden fordi vi ikke er "herrer", men vi er hEr. Neida det er ikke noe som hindrer hverken meg eller deg i det. Er det ønskelig med en ukedag? I så fall foreslår jeg en torsdag og om ingen har store innvendinger så kan vi vel sette dato om en fjorten dagers tid? Ja, hva med torsdag 3. november da? Da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 19. oktober 2011 jeg er blitt sjuk, og kan ikke ut måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. oktober 2011 #26 Del Skrevet 19. oktober 2011 jeg er blitt sjuk, og kan ikke ut måneden Denne måneden slutter før foreslåtte dato torsdag 3. november - kan du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 19. oktober 2011 #27 Del Skrevet 19. oktober 2011 Én gang til... NOEN må SETTE en DATO. Så kan de som det PASSER FOR MØTE OPP. Å diskutere hvem som kan når frem og tilbake vil ALDRI føre noe som helst med seg. Én må bare bestemmme og bli ferdig med det! Jeg hadde satt dato og bedt de som ville og kunne melde sin interesse. To dager før tar en opptelling og fikser plass. Det dere holder på med nå vil renne ut i sanden... Ja JEG KUNNE ha gjort det, men jeg skal IKKE på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. oktober 2011 #28 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja JEG KUNNE ha gjort det, men jeg skal IKKE på treff. Jo bli med da, MorAase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2011 #29 Del Skrevet 19. oktober 2011 Én gang til... NOEN må SETTE en DATO. Så kan de som det PASSER FOR MØTE OPP. Å diskutere hvem som kan når frem og tilbake vil ALDRI føre noe som helst med seg. Én må bare bestemmme og bli ferdig med det! Jeg hadde satt dato og bedt de som ville og kunne melde sin interesse. To dager før tar en opptelling og fikser plass. Det dere holder på med nå vil renne ut i sanden... Ja JEG KUNNE ha gjort det, men jeg skal IKKE på treff. hvorfor bryr du deg når du alikevell ikke skal delta? du er jo mer ivrig enn de som vil være med på dette møtet jo! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 19. oktober 2011 #30 Del Skrevet 19. oktober 2011 hvorfor bryr du deg når du alikevell ikke skal delta? du er jo mer ivrig enn de som vil være med på dette møtet jo! MorAase er en omsorgsfull dame, åpenbart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2011 #31 Del Skrevet 19. oktober 2011 MorAase er en omsorgsfull dame, åpenbart ja, tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. oktober 2011 #32 Del Skrevet 19. oktober 2011 NOEN må SETTE en DATO. Så kan de som det PASSER FOR MØTE OPP. torsdag 3. november da er jo foreslått flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 19. oktober 2011 #33 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja JEG KUNNE ha gjort det, men jeg skal IKKE på treff. Kom igjen mor, bli med TS bør sette dato, hun foreslo møte og sted så det blir litt dumt hvis noen andre allierer seg og setter en dato hvor hun ikke kan bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 19. oktober 2011 #34 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg engasjerer meg fordi all verdens likestilling ikke har kurert kvinners manglende evne til å skjære gjennom! Har ikke tall på hvor mange tråder jeg har lest av tilsvarende oppbygging. Noen har en genial idé, og alle andre ender opp med "Ja, det burde vi..." Så ender alt med å renne ut i sand... TS har ikke gitt lyd fra seg, og hvorfor kan en ikke møtes både i november og januar? Det hjelper ikke å foreslå datoer, datoer må SETTES 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 20. oktober 2011 #35 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg engasjerer meg fordi all verdens likestilling ikke har kurert kvinners manglende evne til å skjære gjennom! Har ikke tall på hvor mange tråder jeg har lest av tilsvarende oppbygging. Noen har en genial idé, og alle andre ender opp med "Ja, det burde vi..." Så ender alt med å renne ut i sand... TS har ikke gitt lyd fra seg, og hvorfor kan en ikke møtes både i november og januar? Det hjelper ikke å foreslå datoer, datoer må SETTES Hehe. Og siden mange (menn også, har du aldri vært i forhold med en?) ikke er flinke til å skjære gjennom så kvier vi som er vant med å skjære gjennom oss for å gjøre det fordi vi trumfer enhver avgjørelse på denne måten. Jeg og Suzy kunne overtatt dette og satt en dato på 5 minutter, men det er ikke liv og død at dette skal gjennomføres enten folk og TS kan eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2011 #36 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hehe. Og siden mange (menn også, har du aldri vært i forhold med en?) ikke er flinke til å skjære gjennom så kvier vi som er vant med å skjære gjennom oss for å gjøre det fordi vi trumfer enhver avgjørelse på denne måten. Jeg og Suzy kunne overtatt dette og satt en dato på 5 minutter, men det er ikke liv og død at dette skal gjennomføres enten folk og TS kan eller ei Bingo! Det kunne vi, men som du sier - det er ikke liv og død dette her Men Wonders tok initiativet og har akkurat vært innom og antydet at hun ikke kan på aldri så lenge, så da lener jeg meg tilbake og venter på at hun responderer på når hun kan OG setter en dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) ja da setter vi; torsdag 3 november klokken 17.00 Yaya's Thai Beach Bungalow Restauranter! Øvre Vollgate 13 Ikke noe formelle greier, bare en svipptur til Thailand Ta gjerne på lapp med nick, da jeg vet av erfaring at det funker best på slike KG-treff. Enkleste måten å komme dit er med tbane. Gå av på Stortinget, utgang egertorget. Opp trappene og rett frem mot Akersgaten/Karl Johan, her til venstre ser du David Andersen og taxinene på rekke og rad. Louis Vuitton og Mulberry. Gå nedover forbi Ting og Kaffebrenneriet. Rett frem. Følg trikkeskinnene nedover Akersgt til neste kryss gaten mot Anvord. Gå til høyre, TOllbugaten, Over Nedre Slottsgate og Restauranten Manna / Ballroom, mot den grønne byggningen det står Bokhandlernes Hus på. Litt sånn Harry-potter-aktig... Rett ved siden av ligger Yayas, men det synes ikke før du kommer ved byggningen, det er 2 fakkler utenfor inngangsdøren. Google maps og street view er GULL. Yayas er da hvor den fine blå konteineren står på goggle street view For dere som er riktig kjent er dette lokalet til gamle "Potta". Jeg setter klokken 17.00. Vi blir lett sittende 2 timer... Titt i menyen øverst i tråen. Endret 21. oktober 2011 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 21. oktober 2011 Siste treff var onsadag 13/10 på Rust i Hegdehaugsveien. Gjester; Wonders Aurdyra Purple Tonje 24 Nique Nordica og Padawan mener Bella kom litt seinere. ------------------------------------------- I år på Yayas er det følgende gjester ??? Wonders Suzy Kosemose Capricorn Padawan Fruktfat. Jeg oppdaterer fortløpende så ikke noe blir feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. oktober 2011 #39 Del Skrevet 21. oktober 2011 bra du tar ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2011 #40 Del Skrevet 24. oktober 2011 bra du tar ansvar. Yepp! Dette blir moro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå