Gå til innhold

Oppskrifter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på en god og enkel oppskrift på amerikanse pannekaker og på noe med pasta som ikke er vanlig kjøttsaus med pasta eller carbonara.

Pasta med en annen saus osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i pasta med pesto, kapersbær, oliven og røykelaks. Kjapt å lage, godt å spise.

Skrevet

Jeg er glad i pasta med pesto, kapersbær, oliven og røykelaks. Kjapt å lage, godt å spise.

Hva smaker egentlig kapers?

Har sett på noen matprogrammer hvor de bruker både kapers og ansjos, det ser jo super godt ut men er såå skeptisk til om det er noe jeg kan like. Har ikke mannet meg opp til å smake enda :P

Skrevet

Hva smaker egentlig kapers?

Har sett på noen matprogrammer hvor de bruker både kapers og ansjos, det ser jo super godt ut men er såå skeptisk til om det er noe jeg kan like. Har ikke mannet meg opp til å smake enda :P

Litt saltaktig og bittelitt surt? Egentlig vanskelig å forklare. Jeg bruker kapersbær, de er større enn vanlige kapers og jeg syns (selvfølgelig) det smaker veldig godt. Du kan godt lage retten uten også, den blir god allikevel!

Skrevet

Pasta med en kremet soppsaus av kantareller er sykt godt. Spinatpasta er også godt. Jeg vet om mange flere varianter av pasta, men har litt problemer med å komme på alle akkurat nå. Men jeg kan jo tipse deg om denne siden med oppskrifter på spaghetti/pasta-retter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...