Gå til innhold

sko


sebra

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen siden hvor de har kule treningsko? Jeg var innom en gsport istad, men ble så skuffa over utvalget, også sjekka jeg på sidene til intersport, men der virka det som at alle skoene var utsolgt så noen som vet om noen sider? Har også sjekka ut xxl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NIKE TURBO SHOX er helt råe! Løper med disse daglig og de er supergode for føtter og knær :jepp:

er de ekte?

De skal hovedsakelig brukes til jobb, men jeg har litt lyst til å begynne å jogge, og håper ett par gode sko hjelper på motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sportsbutikker anbefaler ikke nike shox, de er hovedsaklig laget for å se sporty ut :opplyser:

Det visste jeg ikke, men de er iallefall helt himmelsk å løpe med... :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportsbutikker anbefaler ikke nike shox, de er hovedsaklig laget for å se sporty ut :opplyser:

Helt korrekt! Shox er absolutt ikke gode sko, de bare ser veldig gode ut. Skal sies at jeg selv har et par shox, og de er veldig gode å gå med. MEN det er ikke en treningssko! Nærmest ingen demping, og de er for "ustabile" til at de kan regnes som gode løpesko. Kan være gode på jobb, men ikke ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt! Shox er absolutt ikke gode sko, de bare ser veldig gode ut. Skal sies at jeg selv har et par shox, og de er veldig gode å gå med. MEN det er ikke en treningssko! Nærmest ingen demping, og de er for "ustabile" til at de kan regnes som gode løpesko. Kan være gode på jobb, men ikke ute :)

Leste litt nå og det ser ut som folk har blandete følelser for dem. Jeg bruker dem på mølle, så støtdempen i dem er skikkelig behagelig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller beste skoen jeg noensinne har hatt er asics gel kayano! Kanskje ikke sikkert så kul å se til, men bedre for en god demping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adidas Adistar Ride 3 har jeg. De er fantastisk gode i forhold til støtdemping for min skrøpelige rygg og mine knær, sammtidig synes jeg de ser skikkelig kule ut! De beste joggeskoene jeg har hatt noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Nike Vomero, synes de er gode. De har veldig mye demping som jeg liker, men hvis du trenger mye stabilitet så er de kanskje ikke for deg.

anmeldelse

Endret av babord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...