Gå til innhold

Veien til en sunn livsstil


Neette

Jogger DU?  

2 stemmer

  1. 1. Jogger DU?

    • Ja!
      1
    • Nei
      1


Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å starte å jogge minst 4 dager i uka - Har nå jogget hver dag siden mandag og føler meg heelt topp. Jeg har ikke noen mål om å gå ned i vekt, men har et mål om å leve litt sunnere. Føler jeg får så utrolig mye energi etter joggeøkten, bare synd at jeg ikke har tid til å jogge litt tidligere på dagen. Jeg har lange dager på skolen og er som oftest ikke hjemme før på kveldstid. Har prøvd å jogge tidlig om morraen, men det fungerer ikke for meg i lengden da jeg er veldig glad i å våke og vil sove så lenge som mulig om morgenen.

Noen dager er alt av motivasjonen blåst ut av meg og motivasjone er helt på bunn, så da vil jeg ha en plass jeg kan skrive ned mine tanker om trening og livsstil generelt, og en plass hvor man kan få motivasjon og minne seg selv på hvofor man gjør dette. Del gjerne deres erfaring knyttet til trening også:)

Jeg har prøvd flere forskjellige treningsformer, men jogging er den beste treningsformen for meg. Jeg setter musikk på ørene og jogger avgårde - går i min egen verden hvor jeg presser meg selv til et bristepunkt. Følelsen av å ha gjennomført en hard økt er noe av det beste med treningen. Ingenting slår den følelsen når du er hjemme igjen :)

post-50883-0-26210600-1316725718_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var helga her igjen. Jeg har en hel haug med lekser som må gjøres til mandag og planen er å være hjemme og jobbe, blir med andre ord ikke utgang i helga - men det er like så greit, eller? Tenkte å ta meg en joggetur i kveld, selv om jeg må innrømme at det frister minimalt. Har lite energi i dag og vil helst bare legge meg under dyna og sove. Får se om det blir jogging i kveld, krysser fingrene for at jeg skal klare å dra meg opp av senga og ut (i regnværet):P Kan jo ikke gi opp nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...