Gå til innhold

Hvor mange har DU kysset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke telling på hvor mange jeg har kysset, men er ikke over 20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er MANGE. Med tanke på hvor mye nødt eller sannhet man lekte når man var yngre, flasketuten peker på og annet gøy for å utforske. For ikke å snakke om fyllaroting. Nei klin i vei ;)

• Liker 1
Skrevet

Hah... vet ikke om jeg bør svare på dette, men... det er nå bare to hvor den ene er litt tja.... la oss bare si 1 1/2 :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Skal vi se.... 1, 2, 3, 4... :klo: ..Jeg har ikke peiling. Det er en del :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skal telle så langt sovner jeg :Gjesp:

• Liker 1
Skrevet

det har jeg ikke telling på, men det er noen...

Skrevet

60-70 kanskje, maaaaaaaaaange frosker, neste er prinsen ;)

Skrevet

jeg har kysset 5 frivillig, i tilleg blitt "tvangskyssa" av 2-3.

jente 31år.

mulig antallet endrer seg de neste dagene, da en nydelig mann spurte om vi skulle være kjærester. :romeo::fnise: er så fint at det fremdeles finnes flotte menn der ute for prippne jenter som meg :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kysset 6 stykker (og kyss i barnehagen- og barnskolen teller vel ikke) :)

Skrevet

Eh.. Kommer ihvertfall på 13 nå. Sikkert et par jeg har glemt. Det var en periode i midten av tenårene jeg var litt raus med kyssene :gjeiper:

Skrevet

fysj og fy....at dere tørs asså....tenk på alle de ekle

jentelusene som vi menn risikerer å bli smittet med da...

Som om dere menn er noe bedre da ... det trengs 2 for å danse tango, sies det ...

For å svare på spørsmålet, jeg har kysset altfor mange.Har ikke helt tellinga her,men mange flere enn jeg har hatt sex med .

Skrevet

4.

2 kjærester, en date og en annen.

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, ca 30-40 kanskje.

Hvem teller egentlig sånt etter at man har fylt 16 år?

• Liker 1
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hvor mange frosker som hopper rundt omkring :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

hmm... altfor mye alkohol, rør og tull i ungdommen til at det tallet er mulig å huske ;)

Skrevet

jeg har kysset 5 frivillig, i tilleg blitt "tvangskyssa" av 2-3.

jente 31år.

mulig antallet endrer seg de neste dagene, da en nydelig mann spurte om vi skulle være kjærester. :romeo::fnise: er så fint at det fremdeles finnes flotte menn der ute for prippne jenter som meg :rodmer:

Så du skal bli kjæreste med en mann du ikke engang har kysset? Jøss, det var sprekt! :)

Skrevet

Så billig som jeg er, har jeg kyssa hele to personer!

• Liker 1
Skrevet

Her kysser vi hei og farvel med de nærmeste vennene. Hvis man da og regner antall liter sprit i løpet av tenåringstiden, seksualpartnere og diverse andre så trenger jeg en bedre kuleramme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...