Gå til innhold

Puppetråd

Yme

Anbefalte innlegg

Det er så mange fine tråder hvor man skal blotte seg her, og nå som vitenskapelige undersøkelser viser at det er sunt å se pupper ( http://mobil.tv2.no/underholdning/moro/menn-boer-stirre-paa-pupper-daglig-3434943.html ), er det bare rett og rimelige at mennesker som er innehavere av slikt, rett og slett lærer seg å dele... Gjør ditt for en bedre framtid. Post bilder av puppene dine.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil dag, Yme, feil dag. Du skulle heller ha opprettet denne tråden natt til lørdag en gang ;)

Det skal jeg huske på neste gang fox news kommer med en av disse flotte nyhetene!

Jeg får dessverre ikke gjort noe med det nå :'(

Hahahaha.... Be heller mora di brett opp blusen!! :skratte:

Jeg tror ikke det har samme effekt, i og med at det ikke hadde vært noe særlig hyggelig å se dem.

Gå og runk en annen plass, din idiot. Det er så forbanna tragisk med disse blottetrådene.

Ååååh, er du for stygg for bildetrådene stakar? :(

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Det er så mange fine tråder hvor man skal blotte seg her, og nå som vitenskapelige undersøkelser viser at det er sunt å se pupper ( http://mobil.tv2.no/underholdning/moro/menn-boer-stirre-paa-pupper-daglig-3434943.html ), er det bare rett og rimelige at mennesker som er innehavere av slikt, rett og slett lærer seg å dele... Gjør ditt for en bedre framtid. Post bilder av puppene dine.

Haha. Jeg sier nei takk, men lurer på om det virkelig er noen som tør..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garantert at folk tør.. det er bare hvem som gjør det først! Når folk legger ut bilder av seg i undertøy så tør de vel å vise daiene (:D) i bh iallfall... Uten bh er jeg ikke like sikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tels! Nå kan du ha god samvittighet og vite at du har bidratt i å motvirke hjerteproblemer og alt mulig... Kanskje man skulle starte en innsamling hvor man går fra dør til dør og samler pupper i bøsser?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tels! Nå kan du ha god samvittighet og vite at du har bidratt i å motvirke hjerteproblemer og alt mulig... Kanskje man skulle starte en innsamling hvor man går fra dør til dør og samler pupper i bøsser?

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

niiiiice? :nigo:

Oh, sjekk de næringsrike brystene! Får man patte litt??

Mine teller vel ikke uansett, siden de er falske. :)

Hmm... De er lagd av det samme som PCen min, men det er jo tanken som teller, og du tenker jo at det er pupper... Jeg tror det går greit, så lenge du er innstilt på alle disse damene som absolutt MÅ dele meningen sin om at "hvordan kan du gjøøøøre sånt med kroppen din???" :P

Jeg skjønner ikke hvorfor de som er så imot sånne tråder absolutt må klikke seg inn på de jeg... ;)

Noen mennesker er litt rare... De er litt som fluer, bare isteden for å tiltrekkes lys, tiltrekkes de ting de syns er plagsomt, og bare MÅ dele sine, som oftest, snevre og følelseslada synspunkt om saken.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... De er lagd av det samme som PCen min, men det er jo tanken som teller, og du tenker jo at det er pupper...

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hmm... De er lagd av det samme som PCen min, men det er jo tanken som teller, og du tenker jo at det er pupper... Jeg tror det går greit, så lenge du er innstilt på alle disse damene som absolutt MÅ dele meningen sin om at "hvordan kan du gjøøøøre sånt med kroppen din???" :P

Det er vel nettopp det jeg ikke orker. Vet nøyaktig hvordan kommentarene kommer til å bli, også blir hele tråden en silikontråd istedet for en koselig puppetråd som skal hjelpe dere menn til bedre livskvalitet! :)

Type 1: "Det ser ut som to oppblåste ballonger. Skikkelig stygt og unaturlig!"

Type 2: "FAKE!!!!"

Type 3: "Hvorfor har du silikon HL? Er du virkelig så usikker som person??"

Type 4: "Jenter med silikon er noe av det verste jeg vet!"

Type 5: "Plastpupper er ikke ekte pupper, så de har ingenting i denne tråden å gjøre!"

Type 6 (den aller koseligste): "Dette er ikke ment som å være frekk, men jeg synes ikke puppene dine var noe fine. De ser utrolig asymmetriske ut og kirurgen ser ut til å ha gjort dårlig arbeid."

So I'll pass! ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...