AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Nå i det siste så har flere damer enten spurt meg hvor jeg har kjøpt skoene eller bare måtte si hvor pen kjolen var osv Synes dette er så hyggelig jeg:) Jeg blir i mye bedre humør av dette. Utrolig hyggelig at damer kan gi hverandre komplimenter selvom man ikke en gang kjenner personen. 3
Gjest Kokos Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Nå i det siste så har flere damer enten spurt meg hvor jeg har kjøpt skoene eller bare måtte si hvor pen kjolen var osv Synes dette er så hyggelig jeg:) Jeg blir i mye bedre humør av dette. Utrolig hyggelig at damer kan gi hverandre komplimenter selvom man ikke en gang kjenner personen. Helt enig! Prøver å huske på å være flink til å gi komplimenter selv. Hvis man tenker noe positivt om en annen person, hvorfor ikke si det høyt? Vet i hvert fall at et hyggelig kompliment kan gjøre min dag mye hyggeligere!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Skjedde aldri med meg før, men nå i det siste har g opplevd det VEEEEELDIG ofte. Er like hyggelig hver gang:)Ts
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Takk TS, fin påminnelse for oss alle, dette. Er så utrolig lite som skal til for å løfte dagen for andre.
Lulu21 Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 (endret) Det er veldig, veldig hyggelig ja! Men det skjer altfor sjelden. Det er bare sånn jenter er :gjeiper: De dagene noen kommer bort til meg i butikken jeg jobber, på skolen eller i andre situasjoner og gir meg komplimenter, det er de dagene jeg har det aller best og smiler aller bredest Jeg selv elsker å gi folk komplimenter, om jeg mener de fortjener det! edit: skriveleif Endret 22. september 2011 av Lulu21
Wonders Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 jeg er enig Ts, det er koselig. I hvert fall når det er genuint. Blander komplimentene som melk og honning! Jeg får blomster på døren til og med. Så herlige venner og bekjente har jeg. Det går ikke en dag uten at jeg gir kompliment til de omkring meg. Energien jeg får tilbake er helt unik. Jeg er ikke avhengi av å få komplimenter så dagen blir komplett, fisker ikke for det eller synes jeg fortjener dem. Jeg er meg selv helt og holdent og gjør hver dag til min egene mulighet til å være på min beste side. Fysisk, psykisk, sosialt, åndelig, økonomisk og utseendemessig. Etter en stund går det som en lek. 1
Wonders Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 haha må bare si at alle som kjenner meg godt mener jeg er som Bree i Frustrerte Fruer. Jeg har aldri sett på serien, men men... 1
HedvigR Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Fantastisk! Er så glad jeg er i en vennegjeng der vi er flinke til å fortelle hverandre fine ting som det! Uten å bli helt "kosemoseåååsåfantastiskduer vennen min, klemz" selvfølgelig
Gjest Lottiplott Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Jeg er også såå glad for å få komplimenter fra andre jenter, både kjente og ukjente:) Sist var faktisk i går kveld da jeg var på butikken, så var det ei som gav meg komplimenter for neglelakken min. Det var så lite, men det gjorde likevel kvelden min:) Så jenter - husk å gi komplimenter! Heller en gang for mye enn en gang for lite. Eller.. Det går kanskje ikke an å gi for mye komplimenter? :-p
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 Eller.. Det går kanskje ikke an å gi for mye komplimenter? :-p Det skal mye til før det er for mye i hvert fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå