Gå til innhold

Koselig at damer gir komplimenter til hverandre:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå i det siste så har flere damer enten spurt meg hvor jeg har kjøpt skoene eller bare måtte si hvor pen kjolen var osv Synes dette er så hyggelig jeg:) Jeg blir i mye bedre humør av dette. Utrolig hyggelig at damer kan gi hverandre komplimenter selvom man ikke en gang kjenner personen.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå i det siste så har flere damer enten spurt meg hvor jeg har kjøpt skoene eller bare måtte si hvor pen kjolen var osv Synes dette er så hyggelig jeg:) Jeg blir i mye bedre humør av dette. Utrolig hyggelig at damer kan gi hverandre komplimenter selvom man ikke en gang kjenner personen.

Helt enig! Prøver å huske på å være flink til å gi komplimenter selv. Hvis man tenker noe positivt om en annen person, hvorfor ikke si det høyt? :)

Vet i hvert fall at et hyggelig kompliment kan gjøre min dag mye hyggeligere! :jepp:

Skrevet

Du har sikkert god smak :)

Skrevet

Skjedde aldri med meg før, men nå i det siste har g opplevd det VEEEEELDIG ofte. Er like hyggelig hver gang:)Ts

Skrevet

Takk TS, fin påminnelse for oss alle, dette.

Er så utrolig lite som skal til for å løfte dagen for andre. :)

Skrevet (endret)

Det er veldig, veldig hyggelig ja! :) Men det skjer altfor sjelden. Det er bare sånn jenter er :gjeiper: De dagene noen kommer bort til meg i butikken jeg jobber, på skolen eller i andre situasjoner og gir meg komplimenter, det er de dagene jeg har det aller best og smiler aller bredest :) Jeg selv elsker å gi folk komplimenter, om jeg mener de fortjener det!

edit: skriveleif

Endret av Lulu21
Skrevet

jeg er enig Ts, det er koselig. I hvert fall når det er genuint.

Blander komplimentene som melk og honning! Jeg får blomster på døren til og med. Så herlige venner og bekjente har jeg. :rodmer:

Det går ikke en dag uten at jeg gir kompliment til de omkring meg. Energien jeg får tilbake er helt unik.

Jeg er ikke avhengi av å få komplimenter så dagen blir komplett, fisker ikke for det eller synes jeg fortjener dem.

Jeg er meg selv helt og holdent og gjør hver dag til min egene mulighet til å være på min beste side.

Fysisk, psykisk, sosialt, åndelig, økonomisk og utseendemessig. Etter en stund går det som en lek.

• Liker 1
Skrevet

haha må bare si at alle som kjenner meg godt mener jeg er som Bree i Frustrerte Fruer. Jeg har aldri sett på serien, men men...

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk! Er så glad jeg er i en vennegjeng der vi er flinke til å fortelle hverandre fine ting som det! Uten å bli helt "kosemoseåååsåfantastiskduer vennen min, klemz" selvfølgelig :fnise:

Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg er også såå glad for å få komplimenter fra andre jenter, både kjente og ukjente:)

Sist var faktisk i går kveld da jeg var på butikken, så var det ei som gav meg komplimenter for neglelakken min. Det var så lite, men det gjorde likevel kvelden min:)

Så jenter - husk å gi komplimenter! Heller en gang for mye enn en gang for lite. Eller.. Det går kanskje ikke an å gi for mye komplimenter? :-p

Skrevet

Eller.. Det går kanskje ikke an å gi for mye komplimenter? :-p

Det skal mye til før det er for mye i hvert fall! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...