Gjest Bartenina Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Plantasjen har ryddet bort urtefrøene sine (oregano, timian, basilikum etc) og tar de ikke fram før våren igjen, og dama jeg snakket med mente at de ikke var å få tak i i noen butikker nå, noen som kan motbevise henne? I want my herbs... :-( From scratch, ikke halvdaue planter fra matbutikken
Klematis Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 (endret) Nettbutikker? Edit: Her er en liste med norske nettbutikker. Jeg har også kjøpt noe fra England, uten at jeg husker helt hvor. Veldig mye billigere i England, og porto er jo veldig lav på frø. Endret 22. september 2011 av Klematis
Gjest Spinell Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Tror sannelig min lokale Europris har frøposer framme ennå, så du kan ta en kikk dersom du har en EP i nærheten
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Ikke lenge siden jeg kjøpte frø på Plantasjen....
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Kan noen forklare meg hvordan man får bra urteplanter? Mine blir alltid ødelagt, eller jeg klarer å overvanne frøene så det mugner..
lurine Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 impecta.se Beste frøsjappa som finnes.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg lette etter det i fjor på denne tiden, og endte opp med å bestille fra eBay
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå