AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg er lei av all mat, ingenting frister lenger, så blir bare å spise søtsaker. Noen som har tips til hva jeg kan spise, som er godt og enkelt å lage. Helst noe jeg ikke trenger å lage. Jeg lever bare på brødskive med makrell for tiden. Det er det eneste jeg klarer å få i meg, men blir strkas lei av det og.
lunem Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 vanskelig å komme med tips når det må være noe du ikke trenger å lage.. Men kommer med tips, så får du se selv;) - Fiskegrateng - Grøt - Ostebrød med ost å skinke - Spaghetti med kjøttdeig - Tomatsuppe - Pølse og brød - Pizza - Youghurt med frukt - Karbonade på brødskive - Nachos - Grønnsaker med rømmedipp eller tzatziki - Pannekake - Blomkålsuppe - Grønnsaksuppe - Ostesmørbrød - Fiskekaker på brødskive - Fjordland? Håper dette var til hjelp!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Jeg fikk lyst på brødskive med makrell nå. :D Men spis noe ferdig om du ikke gidder? Fjordland, Pizza Ristorante osv?
Janis Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Jeg er som deg. Har perioder hvor jeg omtrent bare spiser brød, makrell i tomat fra tube med majones på toppen Tomatsuppe med makaronni, egg og litt raspet ost. Grove rundstykker. Halvstekte som du putter i ovnen. Stek opp litt kjøttdeig, ha i vann og spaghettisaus(på pose, eller ferdig saus på boks). Putt det på brødskiva med feks mais, ost, tomat eller det du vil ha. Eller lag med taco pulver. Sett brødskivene litt i ovnen. Restene av kjøttdeigen setter du i kjøleskapet til senere. Kald kjøttpølse rett på tallerken med en dæsj med ketsjup. Kviv og gaffel (det pleier jeg å gjøre innimellom) Krever ikke mye jobb ved kjøkkenbenken. Går fort.
Rumle Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Dette er superfort og kjempegodt; Kok litt pastaskruer, mens de koker åpner du en sånn liten boks med fetaost og oliven (eller det du liker best), skjær opp noen cherrytomater og 1 avocado. Bland alt sammen og smak til med salt og pepper. Supergodt! Dette kan selvsagt varieres i det uendelige etter hva du liker.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Hvitløksbaguett ? Det synes jeg er godt,faktisk. 1
Gjest Bartenina Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 havregrynsgrøt, semulegrynsgrøt, wok er siiinnsykt lettlaget og jeg er helt hekta, lett og variere også der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå