Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Jeg er på besøk hos min familie, og skulle på jobb i dag. Men pga akutt skade trengte jeg en akutt sykemelding i går. Gikk derfor til den lokale legen. Nå ser jeg at det er navnet på NAV kontoret her, og ikke i byen hvor jeg jobber og bor. Er dette feil?
Gjest loren Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Det eneste som skjer er at den blir sendt til det kontoret som står på, og at de ser at du hører til ditt kontor og videresender den dit. Dvs det tar noen dager ekstra i posten, men det er ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Ah, så jeg kan bare sende hele greia til skjefen, på samme måte som jeg hadde gjordt om det stod "min" by på den? Og alt går i orden? (Jepp, smertestillende tyter ut øra her, så her trengs det teskje)
Gjest loren Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Det kan du, ikke noe problem God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Det eneste som skjer er at den blir sendt til det kontoret som står på, og at de ser at du hører til ditt kontor og videresender den dit. Dvs det tar noen dager ekstra i posten, men det er ikke noe problem. Dersom det er oppgitt feil NAV-kontor, også ved mangelfull angivelse av korrekt bydelskontor, sender NAV ofte sykmeldingen tilbake til legen for å få rettet opp feilen. Legen sender så en ny og korrigert sykmelding til det rette NAV-kontoret. Med dagens slappe og arrogante holdning blant legene tar dette gjerne lang tid, og det kan være lurt å sjekke om sykmeldingen er kommet fram til rette instans. Dersom ikke legen har ekspedert korrigert melding umiddelbart, bør klage sendes til fylkeslegen.
Gjest TS Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Huff, nå begynner jeg å angre på at jeg ikke fikk en ny før jeg sendte den avgårde. Håper bare ikke skjefen blir forbannet på meg, eller at jeg mister utbetalinger.. Jaja, for sent nå, og jeg orker bare ikke tenke mer på det nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå