Gjest Koseklumpen Skrevet 22. september 2011 #21 Skrevet 22. september 2011 Tau hørtes voldsomt ut, synes jeg. Bruk heller hyssing, tråd, garn. Har du ikke tommestokk heller? Det er i alle fall noe alle mannfolk har i verktøyskuffen sin. Kjekt å ha hvis man skal måle gulvflater for eksempel. Men dette var en digresjon. Jeg hadde absolutt ikke hodet med meg når jeg skrev det innlegget og klarte ikke å komme på ordet hyssing eller tråd Tau ble det nermeste jeg kom på
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #22 Skrevet 22. september 2011 Dette er vel en fin oppfinnelse: Kondom med linjal
Gjest nupp Skrevet 22. september 2011 #23 Skrevet 22. september 2011 (endret) kjøp målebånd på butikken. det koster ikke så mye Endret 22. september 2011 av nupp
Berit1987 Skrevet 23. september 2011 #24 Skrevet 23. september 2011 Skjønner det blir dyrt å bygge hus i Norge, når det å måle omkretsen av en enkel pikk skal være så vanskelig. Er da bare å skaffe seg målbånd, eller et ark. Rull arket rundt, og sett merke. Mål så etterpå med linjalen. Er du interessart i diameteren, deler du bare på PI, som er 3,14. Og skal du måle LENGDEN, måler du med samme arket fra OPPSIDEN frem til tuppen. Ikke fra undersiden der ballene begynner, som mange her på KG tydeligvis gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå