AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Hvor mye koster det å ha privat sjåfør som kommer i og henter deg i en fin bil, og kjører deg til jobben/butikken/hvor enn du skal? Går det ann å arrangere noe slikt?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Hvor mye koster det å ha privat sjåfør som kommer i og henter deg i en fin bil, og kjører deg til jobben/butikken/hvor enn du skal? Går det ann å arrangere noe slikt? Jeg vil vite hvor mye koster det å ha privat sjåfør som kjører deg til og fra jobben/butikken/andre steder med din egen bil. Jeg antar at det blir betalt per time jobb, men hvor mye per time blir det?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Tipper det koster mellom 800 og 1000 kroner i timen, med minstefakturering og ventetakst..
Wonders Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 skal ingen spørre om de får avdrag på skatten av dette?? 3
Gjest nupp Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 (endret) http://www.minsjåfør.no/ Endret 22. september 2011 av nupp
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 http://www.minsjåfør.no/ Jeg forsto ikke den prislisten, når det står at det koster f.eks 400 kroner mellom Bærum og Oslo betyr det da per time? Var ikke lett å få opp den reelle prisen på en transport, en må vel betale for tiden sjåfren bruker på å kjøre til deg også...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #9 Skrevet 25. september 2011 Jeg forsto ikke den prislisten, når det står at det koster f.eks 400 kroner mellom Bærum og Oslo betyr det da per time? Var ikke lett å få opp den reelle prisen på en transport, en må vel betale for tiden sjåfren bruker på å kjøre til deg også... Ja enig, i følge den der så det jo ut som at det bare ville koste noen hundrelapper å kjøre meg fra der jeg bor i Bærum og til sentrum av Oslo
Gjest nupp Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 hhm står telefon nummer der. ring da vel var bare det jeg fant da jeg googlet det :gjeiper:
TrorDu30 Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Vet det er en app I google play nå for android telefoner som heter V.I.P Transport Tror det er et firma som heter vip-protection som har denne. De tar 500 kr fra Gardermoen til Oslo. Har brukt dem flere ganger og VELDIG nice bil, mann I dress og superdeilig kjørestil. Slipper taxi osv. Dessuten er de BILLIGERE enn taxi :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå