Lampen Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Jeg er ei jente i 20-års alderen som sliter med kraftig øresus etter orgasme. Er det fler som har det slik? Noen som vet hva dette kommer av og om det er normalt?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Det er normalt. Det er blodtrykket som øker, dermed øker blodgjennomstrømmingen i de små blodårene i øret, og hos noen oppleves det som kraftig øresus. Ingenting å frykte. Sykepleier
Lampen Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2011 Det går så det suser.. Haha! Ja det kan du trygt si!
Lampen Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 Det er normalt. Det er blodtrykket som øker, dermed øker blodgjennomstrømmingen i de små blodårene i øret, og hos noen oppleves det som kraftig øresus. Ingenting å frykte. Sykepleier Godt å høre! Takk for svar.
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Kanskje du burde be ham instendig om å bruke "hovedinngangen" i stedenfor "kjøkkeninngangen" neste gang. Øret er til for å høre med. *spøk*
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Jeg har samme greia, og en gang i blandt, en kraftig hodepine som varer i noen minutter, er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Jeg har samme greia, og en gang i blandt, en kraftig hodepine som varer i noen minutter, er dette normalt? Jeg får også en kraftig hodepine etter susinga. Blir jo nesten til at man gruer seg til å få moroa overstått..
Suzy Skrevet 22. september 2011 #10 Skrevet 22. september 2011 Jeg har hatt sånn skikkelig intens piping i ørene og litt sus av og til. Regner med at det er når det har vært innmari intenst og godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå