Gå til innhold

Øresus etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente i 20-års alderen som sliter med kraftig øresus etter orgasme. Er det fler som har det slik? Noen som vet hva dette kommer av og om det er normalt? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt. Det er blodtrykket som øker, dermed øker blodgjennomstrømmingen i de små blodårene i øret, og hos noen oppleves det som kraftig øresus. Ingenting å frykte. :)

Sykepleier

Skrevet

Det går så det suser..

• Liker 2
Skrevet

Det går så det suser..

:hoho:

Skrevet

Det går så det suser..

Haha! Ja det kan du trygt si! :fnise:

Skrevet

Det er normalt. Det er blodtrykket som øker, dermed øker blodgjennomstrømmingen i de små blodårene i øret, og hos noen oppleves det som kraftig øresus. Ingenting å frykte. :)

Sykepleier

Godt å høre! Takk for svar.

Skrevet

Kanskje du burde be ham instendig om å bruke "hovedinngangen" i stedenfor "kjøkkeninngangen" neste gang. Øret er til for å høre med.

*spøk* ;)

Skrevet

Jeg har samme greia, og en gang i blandt, en kraftig hodepine som varer i noen minutter, er dette normalt?

Skrevet

Jeg har samme greia, og en gang i blandt, en kraftig hodepine som varer i noen minutter, er dette normalt?

Jeg får også en kraftig hodepine etter susinga. Blir jo nesten til at man gruer seg til å få moroa overstått..

Skrevet

Jeg har hatt sånn skikkelig intens piping i ørene og litt sus av og til. Regner med at det er når det har vært innmari intenst og godt :ler:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...