Gå til innhold

Just cutting that wood!


Gjest ThatWoodcut

Anbefalte innlegg

Gjest ThatWoodcut

Hei hoi!

Jeg tenkte jeg fikk starte en dagbok og bli en skikkelig KG bruker jeg også :jepp:

Som så mange andre vabler jeg rundt med litt ekstra, som jeg gjerne vil bli kvitt. Derfor tenkte jeg at hvis noen der ute forventer at jeg trener, kanskje jeg faktisk gjør det :fnise:

Og nå som jeg har lappen... jepp, oppkjøring 19 september; bestod med glans! :hoppendeglad: I hvert fall, nå som jeg har lappen blir det vel mer fart i sakene. Kanskje... håper jeg.

Nå fikk jeg en katt på fanget så detaljene får komme senere :tongue:

Endret av ThatWoodcut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ThatWoodcut

Vi prøver igjen!

Jeg er 20 år, 178cm høy og veier ca. 90 kilo. Jeg sier ca. fordi vi ikke har vekt hjemme, så jeg får ikke veid meg regelmessig.

Målet mitt er å gå ned til 70 kilo i løpet av...tja, si til sommeren da. Det er vel greit og sunt? :tongue:

Jeg er ikke en veldig stor fan av dietter, ettersom jeg liker å kunne spise det jeg vil. Når jeg tenker meg om er det vel der litt av problemet ligger :fnise:

Foreløpig har jeg satt opp trening tre ganger i uka, så får jeg se hvordan det går :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ThatWoodcut

Treningen ja... Jeg har ikke trent noe :sjenert:

Jeg dro på McDonalds og fikk matforgiftning i en uke, og nå er jeg forkjølet. Så når jeg faktisk begynner treningen blir det to uker med ekstra potetgull, sjokolade og self pity som må vekk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest ThatWoodcut

Huff. Denne gikk tregt :sjenert:

Men nå har jeg i hvert fall begynt!

Trente på fredag; oppvarming på sånn stepmaskin sak i 15 min. Jeg tar jo helt av her! Og så ble det diverse vekter i ca. en time og tøying før jeg hoppet i dusjen.

Jeg foretrekker vekter, for jeg blir så sliten av kondisjonstrening :fnise:

Matplan må jeg nesten vente med til jeg får satt opp et budsjett, men forhåpentligvis er jeg ordentlig i gang i løpet av november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, matforgiftning er så forferdelig. Men nå er du kanskje kurert mot å dra på McDonalds fremover? :fnise:

Jeg liker heller ikke kondisjonstrening.. Men et godt alternativ er å gå turer :) prøver å finne meg noen å gå sammen med så jeg gidder og ha meg ut noen ganger for uka, men det er ikke så lett. Lykke til i alle fall, håper du er bedre til å piske deg selv til å begynne enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThatWoodcut

Nei, det blir ingen turer til McDonalds på en stund!

Jeg har jo hunder, som sies å være de beste turkameratene... kanskje jeg skal prøve å gå turer med dem? :fnise:

Snart begynner eksamenstiden også :tristbla: Men jeg tror faktisk det vil hjelpe, for da må jeg legge opp dagen på en helt annen måte med flere fastsatte timer. Det er i hvert fall planen :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...