Gå til innhold

Hvor bestiller du linsene dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bestiller fra lensway, men finnes det billigere nettsteder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lensit er billigere enn Lensway på mine linser hvertfall.

Skrevet

Jeg har linseabonnement gjennom min optiker, da får jeg også synskontrollen inkludert. For sånne som meg som glemmer å bestille kontroller er det gull verdt å ha det inkludert.

Skrevet

Jeg har også gjennom optiker, Specsavers for å være nøyaktig. Har prøvd mange linser oppgjennom åra som jeg har vært misfornøyd med, så nå vil jeg holde meg til det merket den leverandøren har. (Nå kan det selvsagt hende at andre leverandører har samme merke, men det er som Mahareth nevner greit å ha en optiker som også følger opp med innkallinger).

Skrevet

Jeg får lapp i posten av Krogh om at det er på tide med kontroll, men linsene er 500kr dyrere for 3 mnd der enn på Lensit, så jeg tar det jeg. Og jeg får fra lensit dagen etter jeg bestiller og, det er en fordel for vimsete frøkner.

Jeg er nybegynner på linser, så har bare prøvd 2 varianter. Den første hadde feil kurve til meg, så da bytta jeg til Johnson&Johnson 1 day acuvue.

Hva er dine erfariner Rainbow, siden du har prøvd mange. Hvilke er bra og hvilke er mindre bra?

Skrevet

Bruker LensOn. Har døgnlinser og fant vel ut at de var billigst. Hadde salg for en mnd eller to sider også så n¨har jeg linser for 1,5 år fremover :fnise:

Skrevet

Bruker shopping4net. Har ikke funnet noe sted som selger focus dailies billigere enn der, selv om jeg må kjøpe pakker med 30 linser istedenfor 90 pga at de sender fra Sverige. Betaler 99 kr for 30 linser, og en femmer i frakt.

Skrevet

Bruker shopping4net. Har ikke funnet noe sted som selger focus dailies billigere enn der, selv om jeg må kjøpe pakker med 30 linser istedenfor 90 pga at de sender fra Sverige. Betaler 99 kr for 30 linser, og en femmer i frakt.

Er ikke så ille å handle over 200kr fra shopping4net da, blir 39,- ekstra, moms og frakt er inkludert.

Skrevet

Også brukt LensWay så langt da de fører mine linser. Også prøvd ørten typer da jeg har øyne som tørker ganske kjapt..

Skrevet

Jeg bruker også focus dailies og de er billigst på lensway som jeg vet om.

Skrevet

Er ikke så ille å handle over 200kr fra shopping4net da, blir 39,- ekstra, moms og frakt er inkludert.

Må vel betale moms i Norge når man er over grensa selv om momsen er inkludert i prisen man betaler i Sverige? Eller er det noe jeg ikke vet? :klo: Hadde jo vært supert å slippe å bestille de små pakkene!

Skrevet

Jeg bruker lensme.eu. Mine linser er mange hundre kroner billigere der enn på lensway for eksempel. Jeg bruker Specsavers ''eget'' merke, som er det samme som Biomedics.

Skrevet

Må vel betale moms i Norge når man er over grensa selv om momsen er inkludert i prisen man betaler i Sverige? Eller er det noe jeg ikke vet? :klo: Hadde jo vært supert å slippe å bestille de små pakkene!

Bare les på kjøpsvilkår. Siden du betaler svensk moms så slipper du norsk eller noe slikt. De ordner det ihvertfall. :)

Skrevet

Bruker også shopping4net. Linsene mine er veldig billige der! Bestiller på samme måte som jeg gjør i Norge, betaler aldri noe ekstra i toll o.l som jeg vet om.

Skrevet

Bare les på kjøpsvilkår. Siden du betaler svensk moms så slipper du norsk eller noe slikt. De ordner det ihvertfall. :)

Oi, da er jo shopping4net i alle fall billigst på Focus Dailies! :) Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette! Har handlet der i 7-8 år og da jeg begynte å handle der var det ikke sånn, så jeg har jo bare ikke tenkt på å sjekke det nå i senere tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...