Ruby Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Det har blitt så fint her til advent, vi har hengt opp nye gardiner, mørkerøde, med engler i gulltrykk, og de gir skikkelig julestemning. Har samme gardiner både på soverommet og i stue. Hva slags julegardiner har dere?
Grooo Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Har ikke julegardiner, og kommer nok ikke til å skaffe det med det første heller. Nå leier vi bolig, og her har alle vinduene forskjellige og noe ukurrante størrelser, så det vi har av gardiner her vi lite trolig passe rett inn noe annet sted. Når vi så med tiden får oss egen bolig tror jeg heller jeg kommer til å gjøre som min mor og ha sommergardiner og vintergardiner. Og spesielle julegardiner bare til kjøkkenet hvis det i det hele tatt skal være noen julegardiner...
Arwen Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Har mørk røde gardiner med hjerter på i en litt mørkere rødfarge på stua. På kjøkkenet blir det off white med gulltrykk, på gjesterommet offwhite med gullengler pg på vårt soverom er de vinrøde. Må bytte gardiner i hele leiligheten til jul.
Octavia Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Har sydd julegardinger til kjøkkenvinduene nå i år. Smårutete, mørkrøde og beige. Har blondebånd som belte. Er ikke dillete til vanlig, men synes det skal være ekstra "koselig" til jul. Fint ble det i allefall!
Gjest lgti Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Hei. Jeg har grønne side gardiner med gull engler på også har jeg heklet meg en rød gardin kappe. Kommer aldri å bytte gardiner pga veldig mye arbeid med kappen. Ønker alle en koselig advents tid.
Anki1971 Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Det har blitt så fint her til advent, vi har hengt opp nye gardiner, mørkerøde, med engler i gulltrykk, og de gir skikkelig julestemning. Har samme gardiner både på soverommet og i stue. Hva slags julegardiner har dere? Samme som deg Kjøpt på Ellos? På kjøkkenet har jeg rutete rød/hvite gardiner
'Lilly' Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 Har ikke julegardiner og kommer ikke til å skaffe det heller...
Soriamoria Skrevet 2. desember 2003 #8 Skrevet 2. desember 2003 Hvit og rød-stripete kapper i kjøkkenvinduene - litt sånn Polkagris-aktig stoff fra Ikea. Ingen julegardiner i resten av huset - grøsser ved tanken på julegardiner i stua...
Gjest Tabby Skrevet 2. desember 2003 #9 Skrevet 2. desember 2003 Vi har bare til kjøkkenet enn så lenge. De er mørkeblå, med god jul skrevet på i gull.
Ruby Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2003 Samme som deg Kjøpt på Ellos? Jepp, sant de er fine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå