AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Har akkurat lastet ned emoji, appen med smileyer. Men jeg får det ikke til å virke! noen som har fått innstallert den? Jeg har lastet den ned. Gått inn på innstillinger - generelt - tastatur - internasjonale tastaturer - legg til nytt tastatur - emoji Nå er det huket av for både norsk og emoji. men så når jeg skal skrive melding, så kommer det ingen nye smileyer til syne. Er det noe mer jeg skal gjøre?
Henkie Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 (endret) Har akkurat lastet ned emoji, appen med smileyer. Men jeg får det ikke til å virke! noen som har fått innstallert den? Jeg har lastet den ned. Gått inn på innstillinger - generelt - tastatur - internasjonale tastaturer - legg til nytt tastatur - emoji Nå er det huket av for både norsk og emoji. men så når jeg skal skrive melding, så kommer det ingen nye smileyer til syne. Er det noe mer jeg skal gjøre? Har du ikke fått opp den "globusen" nederst på tastaturet?til høyre for "123"knappen... Hvis lurer jeg på om du må kjøpe den som koster penger for å få den til å funke.... Endret 21. september 2011 av Henkie
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Ingen globus En venninne av meg har den, og bruker den aktivt Og hun sa den var gratis.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg måtte restarte iPhonen min ett par ganger for å få det til å virke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå