Gå til innhold

Billig middag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Billige gluten-, laktose-, gjær- og bønnefrie middagstips? :sukk:

Chili con carne! Her om dagen lagde jeg en porsjon som holdt til 5 middager! Men da hadde jeg alle krydderne fra før, sånn at det ikke ble så dyrt. Kjøttdeig er jo billig på Rema. I tillegg hadde jeg oppi bønner, men det kan du jo sløyfe om du ikke liker. Gulrot er godt oppi, gir litt ekstra smak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wok, bare kjøp grønnsakblanding 30 kr også en pakke strimlet svinekjøtt fra rema 19 kr eller noe sånt.. Ha i litt soyasaus og kok ris ved siden av, og BAM middag til 2 dager + at det er billig og super godt :-) Jeg lager stekt ris av restene, da bare pisker jeg et egg og steker det i panna etterpå, kjempegodt!! Også er det jo ganske sunt :-)

Noe annet som er sykt godt er makaronigrateng. Kok makaroni(finnes mange billige typer), også skjærer du noen pølser i små biter(her er det også bare å kjøpe det billigste du finner), og en vårløk eller purreløk(valgfritt, vet det er mange som ikke liker løk), også en boks matfølte eller kremfløte. Ha alt i en form, kan være lurt å ha på litt salt og pepper. Strø på litt ost på toppen, så har du en kjempegod grateng. For meg er det billig mat værtfall, utenom fløten kanskje. Men finnes mange typer makaroni og pasta som koster bare 5 kr eller noe sånt, også er det jo mange typer pølser å velge fra. Dette er også en rett du kan ha flere dager på rad, med mindre du spiser opp en hel form alene da :P

Endret av MilesToGo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...