tequiila90 Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Jeg har noen tanker jeg gjerne skulle luftet kanskje få noen gode tips og råd av dere? Jeg har tenkt på å ta silikon lenge nå faktisk flere år, og igår var jeg på konsulasjonstime. Det gikk veldig greit legen virket proff og var veldig hyggelig. Vi ble enig om ca 355 ml. Jeg syns det så bra ut når jeg fikk prøve det der men nå i etterkant er jeg litt redd for at puppene skal bli for store og at jeg skal få ryggproblemer i fremtiden. I tilegg syns min forlovede som foressten betyr alt for meg at det nesten ble litt for stort han var med på timen, men han støtter meg jo og sier at det er jo opp til meg. Men jeg er litt redd for å ringe å bestille time i tilfelle jeg skulle angret i ettertid. Jeg tror ikke jeg hadde angret pr idag men kanskje om noen år når jeg får baby osv..? Er forferdelig usikker jeg håper det er noen med silikon der ute som kan gi meg noen tips og tanker om hvordan det var for dere i tiden før og etter operasjonen?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Kan jeg spør hvilken klinikk du var på? Har ikke silikon selv (enda), men skal på konsultasjon på Nobel Clinic i morgen, og er gigaspent! :D Noen som har tips til hva en bør spør/snakke om?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Tapere. Silikon er BUTT ugly. Venninnen min tok implantater på Nobel, 415 g. Det ser gigastort ut, og hun er lost for meg, for å si det sånn. Dere er svake mennesker, sorry! 2
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Hvorfor gjøre så big deal ut av det? Syns du folk med tatovering også er tapere? Blir jo ca det samme bare at tatovering gir styggere merker om den fjernes;) stakkars venninna di som må slite med stygge pupper OG deg som "venn".
desperate Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Hvis du er så i tvil er det kanskje lurt å vente litt til, og tenke litt mer på det? Eventuelt dra på en konsultasjonstime til og se på litt flere størrelser, og spørre litt fler spørsmål Det er ikke lurt å forhaste seg i sånne saker hvert fall, for det er jo ikke bare bare! 2
tequiila90 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2011 Kan jeg spør hvilken klinikk du var på? Har ikke silikon selv (enda), men skal på konsultasjon på Nobel Clinic i morgen, og er gigaspent! :D Noen som har tips til hva en bør spør/snakke om? Jeg var på fana medisinske klinikk i bergen Jeg spurte feks hvordan det kom til å bli i fremtiden hvor lenge silikonen faktsik varer, amming, komplikasjoner osv. Er vel egentlig bare å spørre om alt som faller deg inn bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite
tequiila90 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2011 Tapere. Silikon er BUTT ugly. Venninnen min tok implantater på Nobel, 415 g. Det ser gigastort ut, og hun er lost for meg, for å si det sånn. Dere er svake mennesker, sorry! Wow takk for ett fantastisk patetisk og tragisk innspill!
tequiila90 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2011 Hvis du er så i tvil er det kanskje lurt å vente litt til, og tenke litt mer på det? Eventuelt dra på en konsultasjonstime til og se på litt flere størrelser, og spørre litt fler spørsmål Det er ikke lurt å forhaste seg i sånne saker hvert fall, for det er jo ikke bare bare! Takk for bra tips tror jeg skal tenke litt til på det jeg er rett og slett redd for at det blir for mye av det gode og det er jo litt kjedelig å finne ut av i ettertid...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #10 Skrevet 25. september 2011 Hei tenkte å skrive noen ord til deg. Jeg har for 3 dager siden fjernet silikonen fra brystene etter 10 år! Jeg har vært veldig fornøyd hele veien, middelstore bryster.( syntes det hørtes veldig mye ut med 335 ml). Men tenk at det kommer faktisk en tid da man må fjerne de. Du sier faktisk ikke bare ja til ett inngrep, men fler. Jeg sitter nå med pyton smerter og må lide for en avgjørelse tatt for 10 år siden. Mye har skjedd siden da...Kanskje har du barn du må forklare noe til osv... Men er du fast bestemt så er Nobel å anbefale;) Lykketil!! 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #11 Skrevet 25. september 2011 Hei tenkte å skrive noen ord til deg. Jeg har for 3 dager siden fjernet silikonen fra brystene etter 10 år! Jeg har vært veldig fornøyd hele veien, middelstore bryster.( syntes det hørtes veldig mye ut med 335 ml). Men tenk at det kommer faktisk en tid da man må fjerne de. Du sier faktisk ikke bare ja til ett inngrep, men fler. Jeg sitter nå med pyton smerter og må lide for en avgjørelse tatt for 10 år siden. Mye har skjedd siden da...Kanskje har du barn du må forklare noe til osv... Men er du fast bestemt så er Nobel å anbefale;) Lykketil!! forklar det nærmere. konstant smerte? hva har skjedd siden da?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 forklar det nærmere. konstant smerte? hva har skjedd siden da? Tror ikke hun skrev konstant smerte. Antar at hun nå sliter med smertefull perioder etter å ha tatt et inngrep for å fjerne silikonen nå, og dette pga et valg hun tok som ung og...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå