AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Har ganske korte øyevipper som står rett ut/ned, og tenkte derfor å prøve et slikt produkt som skal gjøre at de blir sterkere/lengre, og som stimulerer veksten. Helst et produkt med trygge ingredienser. Og helst ikke for dyrt! Noen som har noen erfaringer eller forslag?
Wonders Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 ikke som jeg har hørt om i Norge. I asia sier de at de har, men tviler på om det er så sunt siden det ikke har slått ann i hele verden. 1
muffin26 Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 castor oil funkrer som bare det:) 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 castor oil funkrer som bare det:) Hvor får man kjøpt dette, og hvordan påfører man det?
muffin26 Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Hvor får man kjøpt dette, og hvordan påfører man det? Jeg kjøpte min i utlandet, men iherb selger det også eks denneMin lenke.Den er en ganske tykk olje så det holder å påføre litt. Jeg bruker en gammel maskarakost eller q-tip og smører fra rot til spiss hver kveld. Vippene mine har vokst seg lengere og fyldigere vokser hele tiden nye vipper ut. Rart dette, men denne oljen funker. Den er ikke så kjent i Norge, men i hjemmelandet mitt er den godt brukt og brukes nettopp til å få vippene til å vokse. Den er heller ikke farlig å bruke. 1
Titti72 Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 MD har nettopp lansert noe. Sjekk det ut. Venninna mi sier den virker på henne.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg kjøpte min i utlandet, men iherb selger det også eks denneMin lenke.Den er en ganske tykk olje så det holder å påføre litt. Jeg bruker en gammel maskarakost eller q-tip og smører fra rot til spiss hver kveld. Vippene mine har vokst seg lengere og fyldigere vokser hele tiden nye vipper ut. Rart dette, men denne oljen funker. Den er ikke så kjent i Norge, men i hjemmelandet mitt er den godt brukt og brukes nettopp til å få vippene til å vokse. Den er heller ikke farlig å bruke. Tusen takk! Skal prøves
-Turtle Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Har hørt mye positivt om NeuLash De selger det på hudpleiesalongen her jeg bor iallefall:)
muffin26 Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Tusen takk! Skal prøves Ok skriv gjerne hva du synes. Det tar litt tid før det virker rundt en måned. Det som er bra med denne oljen er at selvom man slutter å bruke den så mister man ikke vippene igjen slik man gjør med mange andre serium.
-Turtle Skrevet 22. september 2011 #10 Skrevet 22. september 2011 Ok skriv gjerne hva du synes. Det tar litt tid før det virker rundt en måned. Det som er bra med denne oljen er at selvom man slutter å bruke den så mister man ikke vippene igjen slik man gjør med mange andre serium. Man mister jo alle øyevippene etter så så lang tid da...
muffin26 Skrevet 22. september 2011 #11 Skrevet 22. september 2011 (endret) Man mister jo alle øyevippene etter så så lang tid da... Hva mener du med det? Det er ikke normalt å miste alle øyenvippene på en gang. Det jeg opplevde med denne oljen var at det vokste vipper der jeg ikke hadde vipper fra før av i det hele tatt. Vippene ble mye mer fyldigere. Jeg merket forskjell fordi jeg ikke hadde like mange vipper på begge øynene. Så fort forskjell. Jeg har lest flere steder om jenter som har brukt vippe serium også sluttet da mistet de ALLE vippene på en gang... For så å bare få tilbake sine egne. Jeg annbefaler denne fordi den er trygg og fungerer. Jeg sverger til den hvertfall Endret 22. september 2011 av muffin26 1
-Turtle Skrevet 22. september 2011 #12 Skrevet 22. september 2011 Det jeg mente, var at iløpet av en mnd eller hva det er, så skiftes alle vippene ut. Og det du skrev, tolket jeg som at man får flere vipper av det midlet du bruker, og så blir de der liksom, at de faller aldri av igjen. Men mulig jeg tolket det feil altså
muffin26 Skrevet 22. september 2011 #13 Skrevet 22. september 2011 Det jeg mente, var at iløpet av en mnd eller hva det er, så skiftes alle vippene ut. Og det du skrev, tolket jeg som at man får flere vipper av det midlet du bruker, og så blir de der liksom, at de faller aldri av igjen. Men mulig jeg tolket det feil altså De vokser jo til vanlig lengde også faller de sikkert ut igjen som normalt og vokser tilbake igjen:)
Honeydew Skrevet 22. september 2011 #14 Skrevet 22. september 2011 Snakket med en ansatt på parfymeri som sa at NeuLash (jeg tror hvertfall det var den) fungerte kjempebra. Hun hadde utroooolig lange vipper selv, nesten opp til brynene, og fortalte at hun hadde sluttet med den nå for de bare fortsatte og fortsatte. Men den var dyr da, rundt 900 kr.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #15 Skrevet 22. september 2011 Snakket med en ansatt på parfymeri som sa at NeuLash (jeg tror hvertfall det var den) fungerte kjempebra. Hun hadde utroooolig lange vipper selv, nesten opp til brynene, og fortalte at hun hadde sluttet med den nå for de bare fortsatte og fortsatte. Men den var dyr da, rundt 900 kr. hvilken parfymeri var det?
Stellia Skrevet 24. september 2011 #16 Skrevet 24. september 2011 Jeg bruker et produkt som heter Double Lash fra Mavela (eller noe i den duren). Fungerer veldig bra!
Rusken Skrevet 24. september 2011 #17 Skrevet 24. september 2011 Man skal bruke disse serumene om natten, ikke sant? Jeg lurer på om man fortsatt kan (burde) bruke mascara om dagen?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #18 Skrevet 26. september 2011 TS her. Den castor oljen høres veldig interessann ut! Får man kjøpt det i norske butikker også, eller er det veldig mye dyrere?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #19 Skrevet 26. september 2011 TS her. Den castor oljen høres veldig interessann ut! Får man kjøpt det i norske butikker også, eller er det veldig mye dyrere? Hvorfor ikke bare bestille på iherb ?
muffin26 Skrevet 26. september 2011 #20 Skrevet 26. september 2011 TS her. Den castor oljen høres veldig interessann ut! Får man kjøpt det i norske butikker også, eller er det veldig mye dyrere? Tviler på at den finnes i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå