^me^ Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 (endret) halloween er en dag jeg har lært meg og like veldig godt. det er liksom etter halloween det er blitt skikkelig høst, og det er liksom det halloween står litt for også: "fra wiki: Den markerer starten på død og ødeleggelse som assosieres med vinteren" på halloween inviterer vi våre venner til en filmkveld med skrekkfilm sammen med "guffen" mat og hvor jeg har pyntet litt rundt i huset til halloween. menyen i år blir: - mumiepølser - sjokoladepudding i hjerneform med vaniljesaus til (med konditorfarge) - div. halloweensnop i en skål - grønt popcorn (konditorfarge) ellers pynter jeg utforbi med gresskar og lykter. lurer på om jeg skal kjøpe en crime scene tape og ha utforbi i år. hva gjør dere på halloween? BTW: dere som IKKE feirer halloween, heilt greit, men da starter dere en ny tråd for de som IKKE feirer halloween istedetfor å ødelegge denne med negative uttalelser. GOT IT? Endret 21. september 2011 av ^me^
Xaphan Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Jeg har ikke noen faste Halloweentradisjoner, men jeg "feirer" hvert år, enten med en fest eller med en kveld som du beskriver. Jeg har alltid vært glad i Halloween
^me^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2011 det ser ut som at det bare er oss som feirer halloween her gitt...
Gjest Consensio Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg feirer Halloween, eller Samhain som vi kaller dagen. Jeg er paganist, og feirer den verken med skrekkfilmer eller fest, men med et rituale, noen år alene, andre år med andre. Jeg bruker ofte dagen til å dekorere, lage mat o.l. som hører til denne festdagen.
^me^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2011 Jeg feirer Halloween, eller Samhain som vi kaller dagen. Jeg er paganist, og feirer den verken med skrekkfilmer eller fest, men med et rituale, noen år alene, andre år med andre. Jeg bruker ofte dagen til å dekorere, lage mat o.l. som hører til denne festdagen. så du utøver det på samme måte som wicca?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 BTW: dere som IKKE feirer halloween, heilt greit, men da starter dere en ny tråd for de som IKKE feirer halloween istedetfor å ødelegge denne med negative uttalelser. GOT IT? Hvis man ikke ønsker debatt, er det ganske forvirrende og misvisende at tråden er lagt på Generell debatt. Bare et tips!
^me^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2011 Hvis man ikke ønsker debatt, er det ganske forvirrende og misvisende at tråden er lagt på Generell debatt. Bare et tips! så hvor mener du jeg skal legge denne tråden?
Gjest Consensio Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 så du utøver det på samme måte som wicca? Sikkert. Har ikke satt meg så godt inn i Wicca da det blir litt for søkt for meg.
Gjest Linda sofie Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Jeg aner ikke hva jeg skal på halloween i år. Sikkert en eller annen fest Liker å kle meg ut, men vil ikke være det samme som jeg var i fjor.
^KinderMaxi^ Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Halloween i år blir det nok en fest med gode venner Alltid gøy. Vet ikke hva jeg skal kle meg ut som enda =/ må egentlig finne ut av det snart.
Gjest nupp Skrevet 21. september 2011 #11 Skrevet 21. september 2011 synes det er for barnefamilier. og jeg har ikke barn, så da venter jeg med det til jeg får det
Gjest Elfrida Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 Siden Halloween ofte er på en hverdag blir det ikke så mye ut av det, bortsett fra å handle inn godteri til dem som kommer og ringer på.
otilie Skrevet 21. september 2011 #13 Skrevet 21. september 2011 skal på studentlokalet på fest:) Vet ikke hvordan opplegget der blir da! Blir vel vors og pynting hos meg eller ei venninne først!
Gjest grønnfi Skrevet 21. september 2011 #14 Skrevet 21. september 2011 Etter å ha bodd i utlandet noen år har jeg lært å like Halloween. Jeg kler meg ut som (ikke stor forskjell fra normalen ifølge min eksmann) Har kokt opp en stor gryte med spaghetti og i den gryta hiver jeg plastikkedderkopper og insekter. Ungene som kommer på knask eller knep må ta armen nedi gryta og finne en figur. Den kan de så bytte inn i litt godteri. Innkjørselen blir dekorert med hjemmelaga gravsteiner i papp, og iår skal jeg lage selvlysende gele som skal legges rundt "steinene" Åååååhh jeg gleder meg. Voksenfest står jeg over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå