Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #1 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg må bare få si at jeg er glad for at dere er som dere er. Her inne føler en seg velkommen. Kommer en inn som ny er mange fremme med en gang og ønsker nykommerne velkommen. Dette er noe jeg har tatt som en selvfølge tidligere, men etter å ha vært på besøk på et annet forum har jeg sett at det er ikke en selvfølgelighet. her inne kan vi ha heftige diskusjoner, noen kan gå over stokk og stein, men jeg merker at vi likevel har respekt for hverandre. Selvfølgelig kan det bli mye tull til tider :oops: Er ikke verre på det enn at jeg innrømmer det, men som regel har vi stor respekt for hverandre. SÅ til alle dere som er her inne TAKK for at dere er som dere er Og gi dere selv en stor klem, for det fortjener dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Klem til deg og :klem2: og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Koseklemmekoseklemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #4 Del Skrevet 2. desember 2003 Takk sikka og bippen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #5 Del Skrevet 2. desember 2003 Madammen Er d ikke deilig å være i den her gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 2. desember 2003 #6 Del Skrevet 2. desember 2003 Helt og en :klem2: til dere alle fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #7 Del Skrevet 2. desember 2003 Takker for det! Men jeg må vel også få legge til at det er endel eller noen nye her på KG som stomper inn og bare skreller av seg ekle gloser. Men, ser man bort i fra alt man ikke liker, så er det uallminneling koselig her til tider.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #8 Del Skrevet 2. desember 2003 Yep, kunne ikke vært bedre SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. desember 2003 #9 Del Skrevet 2. desember 2003 En klem til deg også, (hvis du lover å ikke koke meg......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #10 Del Skrevet 2. desember 2003 Lover på tro og ære at jeg ikke skal koke deg kreps, og en god klem tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #11 Del Skrevet 2. desember 2003 Det var da utrolig hyggelig sagt :D en god :klem2: til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #12 Del Skrevet 2. desember 2003 Jaja, Madammen, du kunne jo ikke ha klart å hoppe over noen mer galant enn det du har gjort nå.....sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #13 Del Skrevet 2. desember 2003 Madammen; vi er de utvalgte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #14 Del Skrevet 2. desember 2003 Jaja, Madammen, du kunne jo ikke ha klart å hoppe over noen mer galant enn det du har gjort nå.....sukk! Hvem har jeg hoppet over? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #15 Del Skrevet 2. desember 2003 Yep' date=' kunne ikke vært bedre SS [/quote'] glad du er med i "gjengen" min. Fora med annen politikk enn d KG har kan bli litt sprengt hvis man har d sånn at man skal være snill og grei til sine medmennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #16 Del Skrevet 2. desember 2003 Takker for det! Men jeg må vel også få legge til at det er endel eller noen nye her på KG som stomper inn og bare skreller av seg ekle gloser. Men, ser man bort i fra alt man ikke liker, så er det uallminneling koselig her til tider.... Huff a meg, hva har jeg gjort :oops: En kjempe klem til deg siden jeg hoppet galant over deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. desember 2003 #17 Del Skrevet 2. desember 2003 Sender en KOOOOOOZEMOOOOOOZE-KLEM til madammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #18 Del Skrevet 2. desember 2003 takk takk alle sammen, bare fortsett og hver dere selv Masse klemmer tilbake til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. desember 2003 #19 Del Skrevet 2. desember 2003 Veldig koselig innlegg som jeg støtter Madammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #20 Del Skrevet 2. desember 2003 mine beste koser til samtlige på forumet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå