Gå til innhold

Til alle sammen her inne

Gjest Madam Felle

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Jeg må bare få si at jeg er glad for at dere er som dere er. Her inne føler en seg velkommen. Kommer en inn som ny er mange fremme med en gang og ønsker nykommerne velkommen. Dette er noe jeg har tatt som en selvfølge tidligere, men etter å ha vært på besøk på et annet forum har jeg sett at det er ikke en selvfølgelighet.

her inne kan vi ha heftige diskusjoner, noen kan gå over stokk og stein, men jeg merker at vi likevel har respekt for hverandre. Selvfølgelig kan det bli mye tull til tider :oops: Er ikke verre på det enn at jeg innrømmer det, men som regel har vi stor respekt for hverandre.

SÅ til alle dere som er her inne TAKK for at dere er som dere er :wink: Og gi dere selv en stor klem, for det fortjener dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takker for det!

:blomst:

Men jeg må vel også få legge til at det er endel eller noen nye her på KG som stomper inn og bare skreller av seg ekle gloser. Men, ser man bort i fra alt man ikke liker, så er det uallminneling koselig her til tider....

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Jaja, Madammen, du kunne jo ikke ha klart å hoppe over noen mer galant enn det du har gjort nå.....sukk!

:(

Hvem har jeg hoppet over? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Yep' date=' kunne ikke vært bedre SS :wink:[/quote']

glad du er med i "gjengen" min.

Fora med annen politikk enn d KG har kan bli litt sprengt hvis man har d sånn at man skal være snill og grei til sine medmennesker. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Takker for det!

:blomst:

Men jeg må vel også få legge til at det er endel eller noen nye her på KG som stomper inn og bare skreller av seg ekle gloser. Men, ser man bort i fra alt man ikke liker, så er det uallminneling koselig her til tider....

:lol:

Huff a meg, hva har jeg gjort :oops: En kjempe klem til deg siden jeg hoppet galant over deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...