lijo118 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hei. I godt over 2 år har jeg slitt med at jeg får så utrolig vondt i magen fra tid til annen. Før var det kanskje en eller to ganger i måneden, men nå er det nesten hver dag. Jeg begynner å kaldsvette og det kjennes ut som om alle invollene knyter seg sammen. Det eneste som hjelper litt er å legge seg i fosterstilling å gråte til det gir seg. Har vært til legen og gynokolog men de finner ingenting, og nå begynner kjæresten å bli nervøs for hvorfor jeg alltid ender opp med å gråte i timesvis. Er det noen flere som har opplevd dette eller vet hva som kan hjelpe? Begynner å bli ganske desperat....
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Har du vært til gastroskopi eller noe da? Kanskje det har sammenheng med noe psykisk?
Gjest talula Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Visst du har så vondt som du beskriver i innlegget ditt, synes jeg at du skal få deg øyeblikkelig hjelp hos lege og kreve at du blir vidresendt til spesialist for grundig undersøkelse.
lijo118 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2011 Visst du har så vondt som du beskriver i innlegget ditt, synes jeg at du skal få deg øyeblikkelig hjelp hos lege og kreve at du blir vidresendt til spesialist for grundig undersøkelse. Skal ta en del prøver i morgen, blodprøver og avføringsprøve så håper på å få noe svar etter hvert...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå