Gå til innhold

Intense magesmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

I godt over 2 år har jeg slitt med at jeg får så utrolig vondt i magen fra tid til annen. Før var det kanskje en eller to ganger i måneden, men nå er det nesten hver dag. Jeg begynner å kaldsvette og det kjennes ut som om alle invollene knyter seg sammen. Det eneste som hjelper litt er å legge seg i fosterstilling å gråte til det gir seg.

Har vært til legen og gynokolog men de finner ingenting, og nå begynner kjæresten å bli nervøs for hvorfor jeg alltid ender opp med å gråte i timesvis.

Er det noen flere som har opplevd dette eller vet hva som kan hjelpe? Begynner å bli ganske desperat.... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Har du vært til gastroskopi eller noe da?

Kanskje det har sammenheng med noe psykisk?

Skrevet

Visst du har så vondt som du beskriver i innlegget ditt, synes jeg at du skal få deg øyeblikkelig hjelp hos lege og kreve at du blir vidresendt til spesialist for grundig undersøkelse.

Skrevet

Visst du har så vondt som du beskriver i innlegget ditt, synes jeg at du skal få deg øyeblikkelig hjelp hos lege og kreve at du blir vidresendt til spesialist for grundig undersøkelse.

Skal ta en del prøver i morgen, blodprøver og avføringsprøve så håper på å få noe svar etter hvert... :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...