Gå til innhold

Bilde på bankort

Fremhevede innlegg

Gjest Cecilia L
Skrevet (endret)

Bildet på bankkortet mitt er fra da var 18 år, og jeg er i dag 40+...

Fungerer fortsatt strålende som legitimasjon!

Hva med deg, og når bør man skifte til nytt og oppdatert bilde? Den dagen man får det i fleisen at "dette kan da umulig være deg"? ;)

Endret av Cecilia L
Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

På bildet var jeg 16 og jeg er 22 i dag :)

Skrevet

Det kan kanskje være lurt å bytte før man opplever at legitimasjonen feiler.

Mitt bilde er kanskje 5 år gammelt, men har forøvrig aldri lignet meg :sjenert:

Skrevet

Er vel 13-14 på bildet og nærmer meg 25, men det ligner fortsatt på meg :)

Skrevet

Bildet mitt er 8 mnd gammelt og jeg får hele tiden "det kan umulig være deg, her ser du jo HELT jævlig ut" (var meget meget syk, hadde såvidt sovet og på toppen av det nyrestein OG bleik! ingen sminke, ustelt hår. LEKKERT)

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 14 på bildet, er 26 nå! Er i grunn veldig lik, hadde vært mye større forskjell om jeg var 17, 20, 22, 24.. har visst endt opp litt i samme stil som da jeg var fjortis akkurat nå :)

Skrevet

Mitt er fra 1997 faktisk. Digger å bruke det, ser jo så ung og slank ut på det bildet :sjenert:

Skrevet (endret)

Mitt er ti år gammelt og det er hittil ingen som har reagert på det (Jeg holder meg godt?? :fnise:)

Bildet i passet mitt derimot (som ble tatt da jeg var 18) fikk jeg problemer med da jeg skulle gjennom passkontrollen i England da jeg var 25 :sjenert:

Endret av Alyah
Skrevet

Bildet på bankkortet mitt er fra da var 18 år, og jeg er i dag 40+...

Fungerer fortsatt strålende som legitimasjon!

Hva med deg, og når bør man skifte til nytt og oppdatert bilde? Den dagen man får det i fleisen at "dette kan da umulig være deg"? ;)

Er det mulig??? Jeg ble tatt nytt bilde av i banken da jeg bestilte nytt kort for noen dager siden.

Gjest Cecilia L
Skrevet

Er det mulig??? Jeg ble tatt nytt bilde av i banken da jeg bestilte nytt kort for noen dager siden.

Ja, det er mulig. Har vel omtrent samme frisyre, det kan ha noe å si. Ser jo at det er meg, men jeg sier ikke dermed at jeg ser ut som jeg er 18 fortsatt... :)

Skrevet (endret)

Jeg tok mitt da jeg var 17 eller 18, er 21 nå. Du ser at det er meg :gjeiper:

Endret av antibac
Skrevet

Bildet er fra da jeg var 13-14år, er 19 nå. Noen kilo og mange bekymringer siden. :fnise:

Man ser jo at det er meg, selv om jeg ser ganske sinna ut. Var jo tross alt i midten av puberteten og det at mamma tvang meg til å ta bilde var ikke noen strålende suksess.

Skrevet

bildet er fra jeg var 16. Er 23 nå.

Skrevet

Mener å huske at bildet er fra 1. vgs, så var vel 16. Har en gang nesten blitt nektet inn på utested for at det ikke lignet nok (og da var jeg faktisk lys i håret som jeg er på bildet, når jeg var mørk i håret var det aldri noe problem), men man ser godt at det er meg. Er 22 i år.

Skrevet (endret)

Bildet mitt ble tatt da jeg var 14-15 år, og idag er jeg 30 :)

Har ingen problem med å bruke det, det er ingen som har sagt noe enda, men jeg tenker jo at jeg kanskje burde bytte bilde snart? Uansett tror alle jeg er 17-18 år i virkeligheten, sååå ...

Men når man leser det TS skriver, kan jeg jo ha mitt minst 10 år til!!! :ler:

Endret av meridian
Gjest Raindrops
Skrevet

Mitt ervel 5-6 år gammelt. Ligner ikke nå,å har egentlig aldri gjort det. Fått spørsmål om det hele tiden.

Skrevet

Jeg har mitt egene private bilde på hele forsiden, og det koster bare 75 kr. Det bilde kan jeg bytte hver måned!

Får du tilsendt nytt kort hver måned, da??

Skrevet

Mitt er vel fra da jeg var 13-14 år. Er 23 år nå. :sjenert:

Har bare blitt reagert på én gang, men det er 4-5 år siden og kassadama reagerte fordi jeg brukte et annet kort til å betale med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...