Mr.Omg Skrevet 22. september 2011 #21 Skrevet 22. september 2011 Jaipur på Egertorget er bra! :-) Enig!
Gjest Prozac Skrevet 22. september 2011 #22 Skrevet 22. september 2011 Ligger Mister India forbi Børsen da? Ved siden av Børsen. Bare følg Fred Olsensgate helt til enden, så ligger det der.
ejoty Skrevet 22. september 2011 #23 Skrevet 22. september 2011 (endret) Vedr. Mister India så er det greit å være klar over at de skal flytte (i følge sine egne nettsider) og at de kun holder åpent i Fred Olsensgate frem til 25. september. Endret 22. september 2011 av ejoty
MissBradshaw Skrevet 22. september 2011 Forfatter #24 Skrevet 22. september 2011 Jaipur på Egertorget er bra! :-) Vi endte opp med å gå hit i stedet. Liker meg best der!!
Rainbow Skrevet 22. september 2011 #25 Skrevet 22. september 2011 Jeg anbefaler den som ligger over den nye burgerkjeden på Egertorget. Riktignok et lite stykke unna Spektrum, men... Den heter Jaipur og har veldig god mat, og store posjoner!
Gjest Dorey Skrevet 22. september 2011 #26 Skrevet 22. september 2011 Natraj i Bygdø allè er byens beste indiske restaurant! Hyggelige priser, vennlig betjening og nanbrød til å dø for http://www.natraj.no/
matentusiasten Skrevet 22. september 2011 #27 Skrevet 22. september 2011 Vedr. Mister India så er det greit å være klar over at de skal flytte (i følge sine egne nettsider) og at de kun holder åpent i Fred Olsensgate frem til 25. september. Se det ja. Takk for info. Til de som ikke vet det får man mer eller mindre samme mat (noen ganger bedre) på Mother India. Greit å vite om Mister India skulle stenge i en periode. Ellers har du også samme meny på «Aroma Tandoori», men der har jeg ikke hatt de samme gode erfaringene.
MissBradshaw Skrevet 23. september 2011 Forfatter #28 Skrevet 23. september 2011 Mange gode tips på indisk restauranter som jeg skal ta med meg til neste gang jeg skal ut og spise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå