tusse75 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Er det noen av dokke som har det hjemme? Blir den brukt mye? Er det verdt pengene? Kunne i grunnen tenkt meg å presse sånn gulrøtt/brokkoli saft. Men i perioder skal sikkert presse andre sesong frukter også. Kom gjerne med positive/negative ting!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Kjøp en juice-sentrifuge, skal du presse harde frukter/grønnsaker som gulrøtter så er en presse helt ubrukelig. Og jeg må presisere at det heter gulrotsaft og broccoli.
tusse75 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Hehe, er ikke norsk jeg Mannen flirer altid når jeg bruker den siden jeg har bodd her i 10 år :D Takk for tipset. Skal sjå narmere på dei.
Mubba Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Jeg har Philips saftsentrifuge HR 1861. Veldig fornøyd med den, den juicer alt man putter i den. Det er en del deler å vaske, men så lenge man vasker den FØR man drikker juicen så er det bare å skylle den med lunkent vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå