Gå til innhold

Ble jaggu ferska!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hhahahaha min svigermor gikk inn på meg og samboeren min, jeg satt der skrevs over ham i full rulle mens hun bare buste inn og sto der i litt lammet sjokktilstand og spurte " vil dere ha kylling til middag"

Det var dritflaut, for veninnene hennes sto rett utfor døra og fikk nokk med seg en del de også ja! jeg nevnte det aldri for henne og vi prata ikke om det, selv om det var ganske flaut og se henne i øynene etterpå :sjenert:

Åneeiii... Blir skikkelig pinlig berørt her. Men for en kongekommentar da! ;-) Må le litt!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hhahahaha min svigermor gikk inn på meg og samboeren min, jeg satt der skrevs over ham i full rulle mens hun bare buste inn og sto der i litt lammet sjokktilstand og spurte " vil dere ha kylling til middag"

Det var dritflaut, for veninnene hennes sto rett utfor døra og fikk nokk med seg en del de også ja! jeg nevnte det aldri for henne og vi prata ikke om det, selv om det var ganske flaut og se henne i øynene etterpå :sjenert:

Haha, jeg ler høyt :) Flaut da! Men men, med tiden blir det glemt ;)

Skrevet

Det er helt naturlig det. hehe. var det doggystyle hun ferska dere på? hehehehe

Hehe nei - heldigvis ikke ;-)

Skrevet

Hyttesex er skummelt. Venninna mi pulte typen høylytt og heftig på første svigerbesøk på hytta i helvetesknirkende seng. Etterpå skulle de sove, slitne, men lykkelige. Plutselig hørte venninna mi mageromling fra rommet ved siden av. Det rommet hvor svigermor sov. Auda.

Skrevet

Vi har blitt fersket mange ganger, av venner, hans venner, hans foreldre, mine foreldre og random folk :P syns ikke det er så ille jeg. "Du får tenke deg om to ganger neste gang" hadde sikkert jeg sag :P

Hvordan i alle dager setter man seg i denne situasjonen så mange ganger?

• Liker 3
Skrevet

Huff da... Pinligheten har roet seg litt her! Og godt er det ;-) Fra nå av skal døren alltid låses, uansett ;-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan i alle dager setter man seg i denne situasjonen så mange ganger?

Hos svigers er det ikke låser på noen av dørene, så har de ikke banket på.

Hos mamma har hun låst opp fordi hun har vært irritert og gjort det bare for å plage hvis vi har vært for sen til middag osv. Også har det skjedd hvis vi har hatt fest at noen har klart å låse opp døren.

Random folk = pulte i bilen på en nedlagt campingplass om natten, så var det en hund som bjeffet sånn fordi bilen beveget seg at de som gikk på tur med den så inn...

Endret av otrivin
Skrevet

I helgen hadde jeg og mannen sex. Midt i akten kommer svigermoren min valsende inn... Hun hadde banket på, men vi registrerte det ikke tydeligvis. Jeg ville bare dø der og da. Har ikke klart å snakke om det med henne. Mannen min tok det bedre enn meg. Fikk en melding av henne isted hvor hun avsluttet med "hilsen traumatisert svigermor ;-)" Tydeligvis tar hun dette bedre enn meg. Noen andre som har opplevd det samme?hva skal jeg eventuelt si?f

Hva med å begynne å låse døra ?

Man går bare ikke inn hos noen, selv om man har ringt på. Dette minner om min svigerfamilie, de går bare inn de. Så jeg låser alltid.

Skrevet

Hva med å begynne å låse døra ?

Man går bare ikke inn hos noen, selv om man har ringt på. Dette minner om min svigerfamilie, de går bare inn de. Så jeg låser alltid.

Hvis du leser litt lenger ned i tråden var vi på deres hytte. De var på tur med barna og kom tilbake tidligere enn antatt grunnet minstemann hadde falt og slått seg. De trodde sønnen deres hadde dratt ut på løpetur, som var planen og jeg lå og hvilte meg. Endte opp med sex istedet som ble oppdaget av svigermor... Herlig!

Skrevet

Hvis du leser litt lenger ned i tråden var vi på deres hytte. De var på tur med barna og kom tilbake tidligere enn antatt grunnet minstemann hadde falt og slått seg. De trodde sønnen deres hadde dratt ut på løpetur, som var planen og jeg lå og hvilte meg. Endte opp med sex istedet som ble oppdaget av svigermor... Herlig!

Jeg hadde ikke lest hele tråden før jeg svarte. Ut i fra startinnlegget virket det som om din svigermor bare gikk rett inn i ditt hjem, uten å vente til noen lukket opp etter å ha banket på.

Skrevet

Jeg hadde en tidligere "svigremor" som hørte på alt... Et veldig lytt hus hvor alt var i bråkete treverk...

Og så hvisket og tisket hun til eksen min om hvor pinlig det var for henne. Jeg ville aldri dra tilbake igjen... Det var flaut. Jeg er grusomt sjenert også, det hjelper ikke.

Skrevet

hehe.... jeg tror egentlig at svigermor har det værre enn deg jeg...

-gå inn i et rom å se rett inn i brunøyet hans (hvis det var en sånn stilling) eller raslepungen hans (hvis du red) er vel ikke akkurat noen drømmesituasjon... ;)

Skrevet

hehe.... jeg tror egentlig at svigermor har det værre enn deg jeg...

-gå inn i et rom å se rett inn i brunøyet hans (hvis det var en sånn stilling) eller raslepungen hans (hvis du red) er vel ikke akkurat noen drømmesituasjon... ;)

Haha... Huff... Nei hun har det vel kanskje hakket verre enn meg, jeg ser den!

Skrevet

Jeg hadde ikke lest hele tråden før jeg svarte. Ut i fra startinnlegget virket det som om din svigermor bare gikk rett inn i ditt hjem, uten å vente til noen lukket opp etter å ha banket på.

Neida... Men nå skal vi på tur der igjen i helgen. Kan ikke si jeg gleder meg ;-)

Skrevet

Neida... Men nå skal vi på tur der igjen i helgen. Kan ikke si jeg gleder meg ;-)

Det går så bra så :)

Rimelig sikker på at hun har det værre enn deg og at hun aldri kommer til å gå inn på et rom igjen uten å ha fått svar. Dere har jo bare gjort noe som er normalt :)

Skrevet

Det går så bra så :)

Rimelig sikker på at hun har det værre enn deg og at hun aldri kommer til å gå inn på et rom igjen uten å ha fått svar. Dere har jo bare gjort noe som er normalt :)

Det er helt sant! Nå har nå den verste flauheten lagt seg, og jeg tenker mindre og mindre på det :-) Forøvrig var raslepungen et fantastisk ord ;-)

Skrevet

Det er helt sant! Nå har nå den verste flauheten lagt seg, og jeg tenker mindre og mindre på det :-) Forøvrig var raslepungen et fantastisk ord ;-)

Godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...