Gjest Linnxxo Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hei alle! Jeg skal opereres på fornebuklinikken på mandag. Å herregud, jeg er så spent. Har dere erfaringer å dele vedr både etter operasjon og klinikken. Gjerne også om hva dere gjorde i tiden etter. Jeg skal være hjemme i 7 dager fra jobb. Stor klem
Cheesy Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Hei alle! Jeg skal opereres på fornebuklinikken på mandag. Å herregud, jeg er så spent. Har dere erfaringer å dele vedr både etter operasjon og klinikken. Gjerne også om hva dere gjorde i tiden etter. Jeg skal være hjemme i 7 dager fra jobb. Stor klem Hei Jeg skal ha operasjon hos Colosseum klinikken,den 24.10 Men har ei vennine som tok på fornebu og er fornøyd Gruer meg selv, tror jeg skal avbestille da jeg ikke klarer å bestemme meg for over eller under muskel.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Hei Jeg skal ha operasjon hos Colosseum klinikken,den 24.10 Men har ei vennine som tok på fornebu og er fornøyd Gruer meg selv, tror jeg skal avbestille da jeg ikke klarer å bestemme meg for over eller under muskel. Er ikke det noe kirurgen bestemmer for deg?
Cheesy Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Er ikke det noe kirurgen bestemmer for deg? Han sier sin anbefaling, men jeg som bestemmer...
Gjest Linnxxo Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Han sier sin anbefaling, men jeg som bestemmer... Jeg vil anbefale deg under muskel. Det vil noe gagne deg i lengden :-)
Cheesy Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Jeg vil anbefale deg under muskel. Det vil noe gagne deg i lengden :-) Ja jeg ser jo den, greia er at jeg er helt frelst av styrketrening! Å tenke på at jeg ikke kan gi full guffe i kanskje ett helt år, får meg til å faktisk vurdere over..
Gjest Linnxxo Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Nope, jeg har tatt meg fri uten lønn. Det er det riktige å gjøre føleler jeg, siden det er selvforskynt;-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Jeg opererte inn silikon på Fornebuklinikken for 7 år siden (tror jeg - tiden går jo så fort..) og er fortsatt strålende fornøyd med puppene mine Jeg fikk lagt inn 280ml under muskel. Jeg var ganske så "handicappet" en lang stund etterpå, men det var det verdt. Veldig fornøyd med kirurgen som foretok operasjonen, og "søstrene" som passet på meg etterpå
lille-lure Skrevet 22. september 2011 #10 Skrevet 22. september 2011 jeg kommr ikke inn på sidene dems, men hva er prisen på silikon nå om dagen? Jeg tenkte å oppere inn når jeg er ferdig med ammingen.Hadde store pupper fra før og de er enda større nå. Og tyngekraften trår inne enten jeg vil eller ikke, så jeg ser for meg at de ikke er spesielt fine om 1år. Er ikke sikkert jeg opperer inn om jeg kan leve med dem og er helt ok fornøyd, men hadde jo vært kjekt å vite litt pris
linnixxo Skrevet 22. september 2011 #11 Skrevet 22. september 2011 Hei :-) Jeg skal betale 30 800,- for mine. Skal ha under muskel. Hvor mange cc finner vi ut på operasjonsdagen på mandag :-)
Gjest æsj Skrevet 22. september 2011 #12 Skrevet 22. september 2011 Silikonpupper er det styggeste og ekleste jeg vet - det er nåtidens symbol på hvor gal verden vi lever i. Hadde dama mi operert sine naturlige patter hadde jeg gått på dagen, og kastet opp! Dere er disgusting!! 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #13 Skrevet 22. september 2011 Silikonpupper er det styggeste og ekleste jeg vet - det er nåtidens symbol på hvor gal verden vi lever i. Hadde dama mi operert sine naturlige patter hadde jeg gått på dagen, og kastet opp! Dere er disgusting!! Samme sier typen min... tror ikke jeg heller ville likt hvis han opererte inn silikon i p****n 1
Lillemeg25 Skrevet 22. september 2011 #14 Skrevet 22. september 2011 Silikonpupper er det styggeste og ekleste jeg vet - det er nåtidens symbol på hvor gal verden vi lever i. Hadde dama mi operert sine naturlige patter hadde jeg gått på dagen, og kastet opp! Dere er disgusting!! Den kommentaren der var bare drøy. Ærlig talt. har du ikke noe annet å komme med, så klapp igjen. Lavmål å kalle noen for disgusting 1
Rampolina Skrevet 22. september 2011 #15 Skrevet 22. september 2011 Synes det er dritfint, jeg. Sitter jeg igjen med slappe raggsokker når ammingen er over er det kort vei til operasjon for min del. Lykke til!
Larsern Skrevet 22. september 2011 #16 Skrevet 22. september 2011 Plassere silikonklumper under muskulaturen høres bare helt idiotisk ut. Er det rart det ofte fleipes med at kvinner er dårlige til å ta kloke beslutninger? 1
Gjest sofie Skrevet 22. september 2011 #17 Skrevet 22. september 2011 Jeg vil anbefale deg under muskel. Det vil noe gagne deg i lengden :-) Hvorfor er det bedre i det lange løp? Jeg har hørt at når puppene etterhvert begynner å sige så henger implantatet igjen under muskelen, så man får "dobbelupp" (google double bubble). Jeg opererte i hvert fall over muskelen, og har ikke angret et sekund! Har ingen problemer med å trene styrke! Eneste minus med over er at man kan kjenne litt såkalt rippling, dog kun fordi jeg har veldig lite underhudsfett, men thats the price to pay om man vil være både tynn OG ha pupper :-)))
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #18 Skrevet 22. september 2011 Bedre med silikon enn slappe vrengte baklommer til pupper. 1
Gjest Vivi Skrevet 22. september 2011 #19 Skrevet 22. september 2011 Kvinner som må fikse på utseende er vår tids tapere. Det manifisteres gjennom silikon, botox og restylane. Jeg fordrar ikke slike kvinner. Gi meg heller en stolt kvinne som går foran med et godt eksempel for sine barn! 1
Gjest æsj Skrevet 22. september 2011 #20 Skrevet 22. september 2011 Hvorfor er det bedre i det lange løp? Jeg har hørt at når puppene etterhvert begynner å sige så henger implantatet igjen under muskelen, så man får "dobbelupp" (google double bubble). Jeg opererte i hvert fall over muskelen, og har ikke angret et sekund! Har ingen problemer med å trene styrke! Eneste minus med over er at man kan kjenne litt såkalt rippling, dog kun fordi jeg har veldig lite underhudsfett, men thats the price to pay om man vil være både tynn OG ha pupper :-))) Æsj. Du er sikkert "vakker"! (spyr) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå