AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hva synes gutter om bikiniskille? Jeg har et ganske markant skille etter bikinitrusen. Dvs si at rumpa er kritthvit, og resten av kroppen er fortsatt ganske solbrun. Skal jeg tørre å ha sex i helgen?
Gjest padawan Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 ingen vil ha deg når du har slikt skille så du må nok vente til du er like blek på resten av kroppen. :gjeiper:
Fanta Exotic Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Ja, selvfølgelig.. Så og si alle har bikiniskille etter sommeren 1
Gjest Consensio Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Syns du skal holde trusene på i helgen. Litt tidlig i sesongen å bli snøblind allerede nå, syns jeg da. Evnt ha et par solbriller liggende klare på nattbordet, slik at han kan ha beskyttet sex. 1
Gjest Katten. Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Bikini-skille er litt tennende, da det framhever at man ser på et "forbudt" område. 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Syns du skal holde trusene på i helgen. Litt tidlig i sesongen å bli snøblind allerede nå, syns jeg da. Evnt ha et par solbriller liggende klare på nattbordet, slik at han kan ha beskyttet sex. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Hva synes gutter om bikiniskille? Jeg har et ganske markant skille etter bikinitrusen. Dvs si at rumpa er kritthvit, og resten av kroppen er fortsatt ganske solbrun. Skal jeg tørre å ha sex i helgen? Kjeder du deg nå ettersom du stiller et så imbesilt spørsmål?
Gjest utoginn Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Øh, du er heldig som har skaffet deg bikiniskille denne sommeren. Spør du meg så syns jeg det er litt status. Da har dere noe å snakke om etterpå også. Eller så kan du jo bare dempe lyset...
Berit1987 Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Solte meg naken i hele sommer. Bikiniskille? Hva er det?
Gjest hogwash Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Hva synes gutter om bikiniskille? Jeg har et ganske markant skille etter bikinitrusen. Dvs si at rumpa er kritthvit, og resten av kroppen er fortsatt ganske solbrun. Altså, hadde jeg først sett på bikini-skillet ditt tror jeg ikke det hadde vært fargene som hadde vært det viktige... Vi sjekker heller ikke om lakken på tærne dine matcher den på neglene 2
Henkie Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Bikini-skille er litt tennende, da det framhever at man ser på et "forbudt" område. Støttes. Bikiniskille både oppe og nede. Sexy :-) 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Litt harry med bikiniskille: Er ikke nødvendig da. Bare å ta Bygdøy-bussen, med noen venninner, og gå til høyre ved kiosken. Trenger ikke bikini engang. Rett fra jobb. Herlig å gå helt naken. Ingen våte truser. Ingen som glor. Alle like nakne. Ikke flaut i det hele tatt. Ulempe: Du trives ikke på tekstilstrender etterpå. Anonymous poster hash: 25e8c...8d5 Bilder antatt til å være uten kopirett fjernet. Bond, adm Endret 20. juni 2013 av Bond 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Er ikke nødvendig da. Bare å ta Bygdøy-bussen, med noen venninner, og gå til høyre ved kiosken. Trenger ikke bikini engang. Rett fra jobb. Haha! Dårlig forsøk på å få damer ut ditt Det er ekkelt der, MASSE mannfolk som går rundt og glor. OG verst av alt, menn som står midt på stranda og tøyer ut osv. Dette skjer masse! Tror de virkelig at noen syns det er hot? Grøss Anonymous poster hash: 76cfe...188
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Haha! Dårlig forsøk på å få damer ut ditt Det er ekkelt der, MASSE mannfolk som går rundt og glor. OG verst av alt, menn som står midt på stranda og tøyer ut osv. Dette skjer masse! Tror de virkelig at noen syns det er hot? Grøss Anonymous poster hash: 76cfe...188 Tja, jeg har vært innom der en del ganger de siste årene og deler ikke ditt inntrykk. Mitt inntrykk er at det er flere som går rundt og glor eller som viser seg frem på vanlige strender. På naturiststrender er det mindre akseptert både å glo og å vise seg frem og folk blir gjerne tilsnakket hvis de ikke kjenner "reglene". Jeg har inntrykk av at folk stort sett holder seg i ro og bare beveger seg rundt når de har en grunn for det. Men nå pleier jeg å legge meg lengst inne hvor det er mindre trafikk. At det er så mye tøying har jeg ikke lagt merke til. Men det ville sikkert ikke plaget meg. Har du vært der mange ganger? Jeg har inntrykk av at noen nye de første gangene de er der ser seg mye rundt og overtolker alt mulig som skjer. Nå besøker jeg stranda hovedsakelig når det er mange mennesker der og da synes jeg det er virker trygt og greit. De etablerte er opptatt av at alle skal trives og føle det trygt. De er flinke til å passe på de nye (spesielt kvinner og unge). Folk er mye flinkere til å passe på hverandre og involvere seg hvis noen oppfører seg uakseptabelt enn på vanlige strender ihvertfall. Hvis man kommer på tidspunkt hvor det er færre folk så er det nok større sjanse for at en gærning kan droppe sine hemninger på en uakseptabel måte. Anonymous poster hash: 824e0...dab 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Tja, jeg har vært innom der en del ganger de siste årene og deler ikke ditt inntrykk. Mitt inntrykk er at det er flere som går rundt og glor eller som viser seg frem på vanlige strender. På naturiststrender er det mindre akseptert både å glo og å vise seg frem og folk blir gjerne tilsnakket hvis de ikke kjenner "reglene". Jeg har inntrykk av at folk stort sett holder seg i ro og bare beveger seg rundt når de har en grunn for det. Men nå pleier jeg å legge meg lengst inne hvor det er mindre trafikk. At det er så mye tøying har jeg ikke lagt merke til. Men det ville sikkert ikke plaget meg. Har du vært der mange ganger? Jeg har inntrykk av at noen nye de første gangene de er der ser seg mye rundt og overtolker alt mulig som skjer. Nå besøker jeg stranda hovedsakelig når det er mange mennesker der og da synes jeg det er virker trygt og greit. De etablerte er opptatt av at alle skal trives og føle det trygt. De er flinke til å passe på de nye (spesielt kvinner og unge). Folk er mye flinkere til å passe på hverandre og involvere seg hvis noen oppfører seg uakseptabelt enn på vanlige strender ihvertfall. Hvis man kommer på tidspunkt hvor det er færre folk så er det nok større sjanse for at en gærning kan droppe sine hemninger på en uakseptabel måte. Anonymous poster hash: 824e0...dab Har vært der en god del ganger ja. Og det er veldig sjelden det ligger damer alene der. Altså, det er helt trygt der men folk glor og det der med menn som tøyer ut er helt merkelig. Så og si alle gangene jeg har vært der har dette skjedd. Å se ett hårete rompehull og baller som henger er ikke akkurat hot Anonymous poster hash: 76cfe...188
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Mulig det er menn som tøyer seg ut der. So WHAT? Det gjør da katter også. Har vært der i 7-8 år, og har ikke tenk på dette. Ser ikke bort fra at jeg har gjort det også. Greitt det, etter å ha ligget på hard bakke noen timer. Går naken helt ned til vannet. Alltid noen som kan passe på tingene. Ingenting har blitt borte. "Selvfølgelig går jeg naken til vannet for at flest mulig skal se kroppen min:)" Kanskje vil jeg svømme naken som fisk. Kanskje? Når noen går forbi meg, er det selvsagt for de vil se føflekkene mine. Nei, de ville bare ha is. Ikke vært så innbilsk. Nakne ser du overalt på nettet. Ingen med boner på naken-Huk. Folk flest er vanlige. Og på naken-Huk tror jeg rett og slett de er vanligere enn vanlig. Jente 26 Anonymous poster hash: 25e8c...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Har vært der en god del ganger ja. Og det er veldig sjelden det ligger damer alene der. Altså, det er helt trygt der men folk glor og det der med menn som tøyer ut er helt merkelig. Så og si alle gangene jeg har vært der har dette skjedd. Å se ett hårete rompehull og baller som henger er ikke akkurat hot Anonymous poster hash: 76cfe...188 Jeg har nå sett enslige damer der ganske mange ganger. Men av de enslige er det nok en del flere menn enn damer. De fleste damer kommer enten med partner, venninner eller med barn. Gloingen synes jeg ikke har vært plagsom. Men så legger jeg meg i utkanten. Jeg har ikke lagt merke til tøyingen som du snakker om så jeg får se etter neste gang... Ellers så bryr jeg meg ærlig talt ikke om det er hot eller ikke. Jeg har aldri vært der for å sjekke. At det finnes noen der som er absolutt lite attraktive synes jeg er greit. Faktisk synes jeg med dagens kroppsfokus at det er flott at noen som er langt fra modelformene tør å være trygge nok på seg selv til å komme dit. Anonymous poster hash: 824e0...dab
Inwe Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Så mye folk tenker på før de skal ha sex, er det ikke bare å gjøre det da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå