Gjest Setareh Skrevet 21. september 2011 #21 Skrevet 21. september 2011 Er du gal seriøst?? hvorfor skal gutter ikke tørre å gå ut med deg?? Er det sånn at alle med rødt hår er stygge?? eller er du bare oppmerksomhetssyk?
Tjuagutten Skrevet 21. september 2011 #22 Skrevet 21. september 2011 Nei, for rødhårete jenter er så sprø i sengen og så hissige!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #23 Skrevet 21. september 2011 Ellers er jeg ikke så bekymret for det med sjelen. Descartes postulerte at sjelen sitter i konglekjertelen, så hvis du skulle ha litt lite sjel kan du vel bare ta sjelase (sjel-ensym) peroralt? Priceless!
Mr.Omg Skrevet 21. september 2011 #24 Skrevet 21. september 2011 en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne? jeg er singel og ledig Tja det spørs. Jeg pleier å være veldig skeptisk til når det viser seg at en jente både er søt og sjarmerende Neida, jeg bare tuller! Hvorfor skulle jeg ikke tørre det?
Gjest NozMonster Skrevet 21. september 2011 #25 Skrevet 21. september 2011 haha. sakelig at du er en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne. å? nå ble jeg nyskjerrig på hva du mente med det? åffer kan hun ikke være det?
Gjest Marregutt Skrevet 21. september 2011 #26 Skrevet 21. september 2011 å? nå ble jeg nyskjerrig på hva du mente med det? åffer kan hun ikke være det? Du er det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå