AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne? jeg er singel og ledig
Gjest Marregutt Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne? jeg er singel og ledig Grønne øyne! Jeg har blågrønne:)
Gjest Katten. Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Kommer an på om du har fregner. Nyere forskning viser at jenter med fregner har ikke sjel. Men hadde selvfølgelig turt det - men så er jeg opptatt da
Gjest padawan Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 haha. sakelig at du er en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne.
Gjest Marregutt Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Kommer an på om du har fregner. Nyere forskning viser at jenter med fregner har ikke sjel. Men hadde selvfølgelig turt det - men så er jeg opptatt da Fregner er jo knallflott da!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Kommer an på om du har fregner. Nyere forskning viser at jenter med fregner har ikke sjel. Men hadde selvfølgelig turt det - men så er jeg opptatt da jeg har fregner
LoneWolf Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 høres jo ganske knall ut da egentlig er vel ingenting galt med rødt hår, søt, slank, sjarmerende og i tilegg en stilig farge på øynene. Ser for meg den typen grønne øyner du kan miste deg selv helt i
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 haha. sakelig at du er en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne. det er helt sant
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Kommer an på om du har fregner. Nyere forskning viser at jenter med fregner har ikke sjel. Men hadde selvfølgelig turt det - men så er jeg opptatt da nyere forskning viser at folk som ikke tør å vise bilde av seg selv er stygge 1
Gjest padawan Skrevet 19. september 2011 #10 Skrevet 19. september 2011 det er helt sant tror jeg ikke før jeg ser det. send meg bilde (eller link) til dette på PM så skal jeg tro deg.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #11 Skrevet 19. september 2011 nyere forskning viser at folk som ikke tør å vise bilde av seg selv er stygge 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 jeg har ganske høy utdanning, ble dere skremt nå?
Steinar40 Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 jeg har ganske høy utdanning, ble dere skremt nå?
Gjest MorAase Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor fisker en etter oppmerksomhet når oppmerksomheten ikke kan lede til et treff i den virkelige verdenen?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor fisker en etter oppmerksomhet når oppmerksomheten ikke kan lede til et treff i den virkelige verdenen? Velkommen til internett..
Rofl Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 jeg har ganske høy utdanning, ble dere skremt nå? Ikke i det hele tatt. Tipper du er meget pen
Wiggins Skrevet 20. september 2011 #18 Skrevet 20. september 2011 en ekte rødhåret søt, slank og sjarmerende jente med grønne øyne? jeg er singel og ledig Du er singel og ledig, men sjenert... Det er nok et minus for både kvinner og menn. Men rødhåret - og med grønne øyne! - ja takk! Om du har høyere utdanning, sågar høyere enn min, bryr jeg meg null og niks om, men så er jeg da intelligent og allmenndannet nok til å ha kunnskaper og meninger om det meste. Du ville nok ha slitt (og han ville ha følt at han kom til kort) hvis du datet en mann som syntes at kultur = fotball og at politiske/samfunnsmessige problemstillinger som ikke kan beskrives med enstavelsesord er oppkonstruerte. Ellers er jeg ikke så bekymret for det med sjelen. Descartes postulerte at sjelen sitter i konglekjertelen, så hvis du skulle ha litt lite sjel kan du vel bare ta sjelase (sjel-ensym) peroralt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå