Gå til innhold

Du har bursdag, tar du med kake på jobben?

Tar du med kaken til jobb på bursdagen din?  

34 stemmer

1. 1. Tar du med kaken til jobb på bursdagen din?

• Ja, jeg lager og tar med
      24
    • Nei, jeg regner med at kollegene mine tar med
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din bursdag. Tar du med kaken på jobb eller regner du med at kollegene ordner det?

Runde tall, stor dag osv. Noe som vil markeres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss må vi må ta med kaken selv, men det er litt forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass

Skrevet

Jeg tar med et stort stykke til meg selv.

• Liker 5
Skrevet

Vi har kake som blir kjøpt på bedriftens regning hos bakeren hver gang noen har bursdag.

Skrevet

Njaaaa,altså, er ikke så glad i oppmerksomhet så egentlig håper jeg ingen vet at jeg fyller år. Blir bare flau. (forøvrig så jobber jeg ikke men jeg har jo gjort det i mange år så jeg tillot meg selv å svare..)

Skrevet

Jeg tar med et stort stykke til meg selv.

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene. Vi har ikke tradisjon for å ta med kake annet enn når noen slutter. (Og så er vi veldig flinke med pepperkaker og snop i adventstida.) :fnise:

Skrevet

Jeg tar med konfekt. Jeg er alt for glad i kollegene mine til at jeg forsøker meg på baking. :)

Skrevet

Tar ikke med kake - og håper at ingen vet om at jeg har bursdag.

Skrevet

Din bursdag. Tar du med kaken på jobb eller regner du med at kollegene ordner det?

Runde tall, stor dag osv. Noe som vil markeres.

Det var aldri et ønske at mine kolegaer skulle vite når jeg hadde årsdag. Tvert i mot. Noen en lykkes med.

Skrevet

Jeg har bursdag i morgen, og jeg har eget firma, og siden bare det er meg som jobber i det så tar jeg med kake til meg selv i morgen :jepp:

Men jeg hadde aldri turt å ta med til kollegaer, bare fordi jeg hater at andre feirer meg, og jeg vil helst slippe alt som har med bursdag å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bursdag i morgen, og jeg har eget firma, og siden bare det er meg som jobber i det så tar jeg med kake til meg selv i morgen :jepp:

Men jeg hadde aldri turt å ta med til kollegaer, bare fordi jeg hater at andre feirer meg, og jeg vil helst slippe alt som har med bursdag å gjøre.

Hva jobber du med da?

Skrevet

Hos oss har det faktisk vært begge deler tror jeg.. Tror kanskje at det har vært på bedriftens regning på runde dager, på "vanlige" bursdager har man tatt med selv.

Skrevet

De stedene jeg har jobbet har det vært vanlig at den som har bursdag tar med kake selv. Jeg har stort sett kun hatt kommunale jobber, som i skole og barnehage, så der finnes ikke noe kakebudsjett hos ledelsen. ;)

Skrevet

Hos oss, på avdelingen, tar den som har bursdag med kake eller lignende. :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Ingen av delene, men den forrige vaktmesteren vår tok alltid med seg kake når han hadde bursdag, og insisterte hvert år på at hadde bakt den selv. Hvilket han definitivt ikke hadde. :ler:

Skrevet

Du manglar eit altarnativ: "Vi feirar ikkje

fødselsdagar på min arbeidsplass". For det gjer vi ikkje. Veldig greit, synst eg.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...