Gå til innhold

Dra i håret under sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I div. blader og filmer ser man at mannen ofte drar dama i håret under sex.

Hvorfor???

Det ser jo ikke akkurat godt ut, da!

Er det noen som tenner på det?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en av måtene en mann kan vise at han er mann (les:sjef) på.

Skrevet

Det bør vel ikke komme som noen overraskelse for oppegående mennesker (og faste lesere av KG), at det finnes mange som også tenner på andre ting enn myk, myk fluffy pusete kos :ler:

Draing i hår kan vel både være en del av en maktlek under sex, som mange tenner på, og en handling som tenner direkte. Som med det meste annet er det selfølgelig ikke alle som digger det, men konseptet er ikke så veldig kontroversielt vel? :roll:

Skrevet

Men det er pokkers så plagsomt om man er hårsår

Skrevet

Kan ikke akkurat påstå at sveisen min er urört etter å ha sleiket samboeren! Det er kult å lugge litt, enig med Gyldenlöve: ikke kosesex alltid alle ganger!

:enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

sleiket :o . Det er ikke rart hun river deg i håret hvis det er det du sier du skal gjøre med henne :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tror min kjære hadde fått seg en høyrehook om han hadde gjort noe slikt. Er hårsår som bare det, kan knapt børste håret uten at det gjør ondt.

hver sine lyster, men ikke noe for denne damen. :wink:

Skrevet
Det er faktisk litt deilig....

Enig. Ikke lugging, men "holde" i håret inntil hodebunnen.

Skrevet

Å... det er veldig deilig! Hender kjæresten gjør det på meg når han vil være litt røff når han kysser meg også. Elsker det :kul:

Skrevet

Hun liker at jeg gjør det når hun er opphisset.

:kul:

Skrevet

Jeg kicker ikke på det, men har vært hatt jenter som kicker på det, så det er nok ikke uvanlig.

Skrevet

Hvis noen river meg i håret, har jeg en reflekt som går ut på at jeg langer ut etter vedkommende :o :ler: ikke særlig lurt under en slik akt :ler:

Skrevet
Det er faktisk litt deilig....

:nikker enig:

Jeg ELSKER faktisk at Bananmannen holder et "godt tak" om håret mitt under sex - da særlig under "doggy" :wink:

Men ikke hver gang da.

*klme*

Gjest Fuglehue
Skrevet

det er gøy når vi kliner for da blir jeg :oops:

Skrevet

:o

Personlig kan jeg ikke tenke meg noe mindre opphissende enn og bli dradd i håret under sex!

Da tror jeg jaggu jeg hadde lurt på om noe var galt med mannen min, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...